Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

اظهارات تند حجت‌الاسلام والمسلمین احمد جهان‌بزرگی در برنامه زاویه شبکه چهار تلویزیون علیه رئیس‌جمهور، واکنش چهرهای سیاسی و انتقاد شدید مقامات دولتی را در پی داشته است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ آقای جهان‌بزرگی که با عنوان "عضو هیئت‌ علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی" در این برنامه معرفی شده بود، در اظهاراتی بی‌سابقه گفته بود: مسئولی که در خانه نشسته و شاید پای منقل هم باشد، جایی سر نمی‌زند و وزرایش نمی‌توانند با او تماس بگیرند، این مسئوله؟(جزئیات بیشتر)

در پی انتشار اظهارات حجت‌الاسلام جهان‌بزرگی در آفتاب‌نیوز؛ روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با ارسال جوابیه‌ای، اعلام کرده است که "متاسفانه در اقدامی غیرحرفه‌ای و به اشتباه نسبت به سمت علمی نامبرده جعل عنوان صورت گرفته و عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی معرفی شده‌اند؛ در حالی که هیچگونه رابطه علمی و استخدامی با این مجموعه ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه جهان بزرگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۹۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم

به گزارش خبرنگار مهر، علی خطیر در حاشیه مراسم آئین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: به همه هواداران استقلال این اتفاق تاریخی را تبریک می گویم. ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حافظه هر استقلالی باقی خواهد ماند و به جرأت می‌توانم بگویم پس از قهرمانی استقلال در آسیا در سال ۱۳۷۰ این بهترین اتفاق بوده است. از شخص رئیس جمهور، معاون اول و وزرای ورزش و اقتصاد تشکر می‌کنم که توانستند بعد از این همه مشکلاتی که این دو باشگاه داشتند، این اتفاق خوب را رقم بزنند.

او ادامه داد: از علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس بابت پیشنهاد خرید باشگاه استقلال تشکر می‌کنم و امروز این قرارداد نهایی شد. امیدوارم اتفاقات خوبی را از دو مجموعه استقلال و هلدینگ خلیج فارس شاهد باشیم. خیلی خوشحالم که این اتفاق در دوره مدیریت من افتاده است و مطمئنم این روز در تاریخ باشگاه استقلال به یادگار می‌ماند.

خطیر در رابطه با تغییرات در باشگاه استقلال گفت: طبیعی است که زمانی که یک مجموعه سهام دار اصلی باشگاه می‌شود بر مبنای علایق خود با افراد جدید کار کند. از الان می گویم که چه باشم چه نباشم از اینکه امروز چنین اتفاقی افتاد بسیار خوشحال هستم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با برطرف شدن مشکلات مالی باشگاه استقلال تصریح کرد: باید منتظر ماند و دید دوستانمان در هلدینگ خلیج فارس چه برنامه‌هایی برای اداره باشگاه دارند. مطمئنم که هواداران در آینده اخبار خوبی را خواهند شنید. من نباید ضمانت بدهم که استقلال دیگر مشکل مالی نداشته باشد اما تمام سعی مان را خواهیم کرد تا به بهترین شکل ممکن برنامه‌های باشگاه پیش رود.

کد خبر 6087593

دیگر خبرها

  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد