Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@11:54:23 GMT

مردی برای ازدواج مجدد وام گرفت!

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۰۰۱۷

مردی برای ازدواج مجدد وام گرفت!

باشگاه خبرنگاران جوان: مردی اهل کشور عربستان سعودی تصمیم گرفت که تجدید فراش کند و یک همسر جدید بگیرد. از آن جا که او پول کافی برای برگزاری مراسم ازدواج را نداشت تصمیم گرفت که از طریقی پول این مراسم را از راهی تهیه کند. او تلاش کرد که این پول را از راه‌های مختلفی به دست آورد اما موفق نبود. در این هنگام بود که ایده‌ای جالب و عجیب به ذهن او رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصمیم گرفت که همسر خود را فریب بدهد و به او بگوید که برای پرداخت بدهی‌ها و اقساط وام خود خود به پول نیاز دارد و پول مراسم ازدواج مجدد خود را از همسر اولش بگیرد.

بعد از گذشت چندین هفته، همسر او از طریق یکی از بستگانش فهمید که شوهر فریبکارش تاریخ عروسی خود را برای چند ماه دیگر تعیین کرده است. این زن نگون‌بخت این مساله را با شوهر خود در میان گذاشت اما او در ابتدا این اتفاق را انکار کرد. پس از اینکه متوجه شد دلایل زن برای ادعایش محکم اس و او از همه چیز خبر دارد، اعتراف کرد که به زودی ازدواج می‌کند. پس از آنكه این زن مبلغی که به هسرش داده بود را استرداد کرد، شکایت نامه‌ای علیه او تنظیم کرد و تقاضای طلاق خود را به دادگاه ارائه داد.

منبع: فردا

کلیدواژه: ازدواج مجدد وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است

به گزارش قدس آنلاین، در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند پژواک که پیمان طالبی اجرای آن را برعهده داشت از محمد قربانی، پیشکسوت رادیو که به تاریخ شفاهی رادیو شهره است، تقدیر شد.

قربانی از دهه ۴۰ راهی رادیو شد و با ۵۱ سال فعالیت در رادیو از مردان بزرگ در این عرصه به شمار می رود.

امروز چهارمین روز از اردیبهشت ماه رادیو در ایران به ۸۴ سالگی پا گذاشت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است
  • مردی که ۶۰ سال پیش، تن و بدن مردم تهران را لرزاند