Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@02:35:32 GMT

فن‌دایک: کار سخت ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۰۱۹۳

فن‌دایک: کار سخت ادامه دارد

پس از اینکه یورگن کلوپ خبر از روند خوب بهبود ویرژیل فن‌دایک، ستاره لیورپول، داد، حالا این بازیکن پیامی به هواداران خود فرستاده است.

به گزراش "ورزش سه"، ویرژیل فن‌دایک، ستاره ارزشمند لیورپول، که از مهر ماه مصدوم و از ترکیب لیورپول دور است، در پیامی به هواداران خود، خبر از ادامه تلاش خود برای رسیدن هر چه سریع تر به آمادگی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدافع هلندی لیورپول در دربی مرسی‌ساید با خطای شدید جوردن پیکفورد، دروازه‌بان اورتون، دچار مصدومیت رباط صلیبی شد و انتظار می رفت که در این فصل نتواند برای لیورپول به میدان برود.

اما به نظر می رسد که روند بهبود فن‌دایک پیشرفت خوبی داشته و او در حال گذراندن دوران نقاهت خود در دبی، در حالی که به توپ ضربه می زد دیده شده است.

ستاره 29 ساله لیورپول این هفته با انتشار عکسی از خود در شبکه های اجتماعی، راجع به روند بهبود خود اطلاع‌رسانی کرد؛ خبری که بی شک می تواند برای لیورپول بسیار مسرت بخش باشد.

 

 

فن‌دایک در اینستاگرام خود نوشت: "کار سخت ادامه دارد"

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، هرچند از به زبان آوردن تاریخی دقیق برای زمان بازگشت فن‌دایک خودداری کرد، اما با خوشبینی در این رابطه صحبت کرده است.

 

 

کلوپ راجع به بهبود فن‌دایک و بازگشت او به ترکیب گفت: "من نمی دانم که چه چیزی ممکن و چه چیزی غیرممکن است. به نظرم من 100% فرد مناسب برای قضاوت در این باره نیستم.

او واقعا خوب به نظر می رسد. من امروز صبح با او تلفنی صحبت کردم و او واقعا روحیه خوبی دارد. همه چیز خیلی امیدوارکننده است.

البته قطعا هنوز مرحله های زیادی هست که باید رد کنیم و پشت سر بگذاریم. این  واضح است. من خودم هم این مصدومیت را داشتم.

اما در حال حاضر و با توجه به مدت زمانی که بیرون بوده، اینکه روند بهبود او چقدر ادامه دارد، او واقعا امیدوارکننده به نظر می رسد. فقط همین."

لیورپول ویرجیل فن دایک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول ویرجیل فن دایک فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه که با حضور مدير عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، معاون برنامه‌ريزي و توسعه سرمایه گذاری به ارائه گزارش وضعيت اعتبارات و تشريح الزامات قانوني و محدوديت‌هاي پيش رو پرداخت.

در ادامه این جلسه مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تاكيد بر اهميت موضوع، بر ضرورت توجه به الزامات قانوني و تمركز بر انجام اقدامات مورد نياز جهت جذب بهينه و به موقع اعتبارات با رويكرد معطوف به اهداف در نظر گرفته شده، تاكيد کرد.

این جلسه با تشريح و بررسي تخصصي موضوع و بيان ديدگاهها و پاسخ به سوالات حاضرین، ادامه يافت.

 

دیگر خبرها

  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها