Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاتزیو موفق شد مقابل پارما به پیروزی دست یابد تا به جمع هشت تیم برتر کوپا ایتالیا راه یابد.

درحالیکه دیدار لاتزیو و پارما تا لحظات پایانی با تساوی 1-1 دنبال می شد، کولومبی به اشتباه دروازه خودی را گشود، تا بیانکوچلستی حریف آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا شود.

اطلاعات بازی لاتزیو و پارما تاریخ برگزاری: پنج شنبه | 2 بهمن 1399 | 21 ژانویه 2021 ساعت برگزاری: 23:45 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم المپیکو رم تورنمنت: مرحله یک هشتم نهایی فصل 2020/21 کوپا ایتالیا گلزنان: مارکو پارولو (23) و سیمونه کولومبی (90 گل به خودی) برای لاتزیو - ترکیب تیم های لاتزیو و پارما

اخبار داغ 

مهرداد میناوند به کما رفت امید نورافکن: رضا آذری تیمش را دوست دارد / واکنش نورافکن به انتشار عکس دوستش با پیراهن سپاهان عکس ترسناک کرونایی از محمدرضا گلزار و امین حیایی در پیست اسکی نیوشا ضیغمی چطور عاشق همسر میلیاردرش شد + فیلم کریستیانو رونالدو: سوپرکاپ ایتالیا، جام بسیار مهمی محسوب می شود؛ اسکودتو هنوز در دسترس است زیدان: تمام مسئولیت این شکست را می پذیرم و برای هر چیزی در مورد آینده ام آماده هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کوپا ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۲ نماینده ایران به فینال دوچرخه‌سواری کوهستان آسیا

دو نماینده دوچرخه‌سواری کشورمان به فینال ماده دانهیل رقابت‌های دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی آسیا صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا کوهستان از امروز (چهارشنبه) در شهر توپراجایای مالزی آغاز شد.

حسین زنجانیان و طاها قابلی نمایندگان کشورمان در ماده دانهیل در رقابت‌های امروز توانستند به مرحله فینال راه پیدا کنند.

برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت

در مرحله مقدماتی ماده دانهیل، حسین زنجانیان با وجود ثبت زمان مشترک با نفر سوم، در رتبه چهارم جدول قرار گرفت و طاها قابلی با قرار گرفتن در رده هشتم جدول رده‌بندی، به مرحله فینال این رقابت‌ها راه یافت.

مسابقه فینال دانهیل فردا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف عالمیان از مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • صعود حسین زنجانیان و طاها قابلی به فینال دانهیل آسیا
  • صعود ۲ نماینده ایران به فینال دوچرخه‌سواری کوهستان آسیا
  • بزرگترین حسرت سردار آزمون
  • صعود اسکواش باز خوزستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • داروین نونیز اعصاب ندارد؛ مهاجم لیورپول به خودی هم رحم نکرد! / عکس
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24
  • پلی به گذشته؛ گل تماشایی خاویر زانتی به لاتزیو در فینال جام یوفا 1998 / فیلم
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید