Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید فروتن نیا در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با رایزنی مسؤولان استانی و اداره کل ورزش و جوانان تا پایان دی ماه به باشگاه آلومینیوم برای پرداخت بدهی مربوط به اجاره استادیوم امام خمینی (ره) فرصت دادیم اما، همان طور که پیش بینی می‌شد، برای سومین بار باشگاه آلومینیوم به وعده و قول خود عمل نکرد.

وی افزود: در صورتی که باشگاه آلومینیوم بدهی خود را تا پیش از دیدار با پرسپولیس پرداخت نکند، اجازه حضور تیم‌ها در استادیوم را نخواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروتن نیا بیان کرد: اگر جلوی ورود تیم‌ها را گرفتیم دوستان گلایه‌ای نداشته باشند و اتهام ایجاد مشکل برای تیم آلومینیوم را به ما وارد نکنند و اگر دلشان به حال تیم می‌سوزد، موضوع را قبل از بازی با پرسپولیس حل کنند.

وی گفت: تاکید می‌کنم که در شش ماه اخیر همراهی خوبی را با باشگاه آلومینیوم داشته‌ایم و مسؤولان باشگاه آلومینیوم شش ماه است که اراده‌ای برای عقد قرارداد و پرداخت بدهی خود نداشته‌اند و همواره دست پیش را گرفته و از انجام تعهدات خود سرباز زده‌اند.

رئیس هیأت دوومیدانی استان مرکزی در پایان گفت: استادیوم امام خمینی (ره) اراک به صورت قانونی و بر اساس روند تعیین شده از سوی وزارت ورزش و جوانان، به هیأت دوومیدانی استان مرکزی اجاره داده شده است و ما هم حق قانونی خودمان می‌دانیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت زمین چمن، درآمدزایی داشته باشیم و به دنبال وصول مطالبات به حق و قانونی خودمان باشیم.

گفتنی است، روز دوشنبه ششم بهمن ماه تیم پرسپولیس تهران برای دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میهمان تیم آلومینیوم اراک است.

کد خبر 5127711

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال آلومینیوم اراک اراک لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا بارش برف شیراز آمار کرونا کرمانشاه گرگان بوشهر شیوع کرونا عکس استانها شهرکرد شهرستان کرج قوه قضاییه سازمان تبلیغات اسلامی ایام فاطمیه باشگاه آلومینیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد‌ شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رییس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیند‌های بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان در فصل آینده فقط با حضور بانوان
  • رای تاریخی در فوتبال ایران/ برگزاری بازی فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور تماشاگران خانم
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان