Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدی در این فصل در ۱۲ بازی المپیک دونتسک هشت گل به ثمر رسانده است.

شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم فوتبال المپیک دونتسک اوکراین شرایط پیچیده‌ای در این باشگاه دارد. قرارداد شهاب این فصل با المپیک تمام می‌شود ولی مسئولان این باشگاه می‌خواهند با فروش این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی همین فصل، درآمد کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و طبق اعلام سایت sportarena، شهاب از همین حالا برای فصل بعد با تیم زوریا لوهانسک به توافق رسیده است. مسئولان باشگاه المپیک از امضای توافقنامه اولیه زاهدی بی خبر بوده و از این اتفاق عصبانی هستند. به همین دلیل این بازیکن را به تیم دوم باشگاه تبعید کرده‌اند.

سایت اوکراینی در ادامه خبر داد باشگاه ریوآوه که سال گذشته مهدی طارمی دیگر مهاجم ایران را در اختیار داشت و سود خوبی از انتقال او به دست آورد، یکی از مشتریان شهاب زاهدی است. ریوآوه پیشنهاد ۳۰۰ هزار یورو به علاوه ۳۰ درصد از فروش بعدی زاهدی را به باشگاه المپیک داده است.

این در حالی است که ایگور بورباس روزنامه نگار اوکراینی روز گذشته خبر داد توافق زاهدی با زوریا فاقد اعتبار است چون در یوفا ثبت نشده است. وی اعلام کرد زوریا حاضر شده برای زاهدی مبلغ ۳۰۰ هزار یورو به المپیک بدهد اما بدون درصد فروش مجدد این بازیکن که المپیک این پیشنهاد را قبول نکرده است. وی درباره درآمد زاهدی در زوریا هم اعلام کرد این باشگاه با بازیکن ایرانی بر سر مبلغ ماهانه ۱۲ هزار یورو به توافق رسیده است.

اخبار داغ 

مهرداد میناوند به کما رفت امید نورافکن: رضا آذری تیمش را دوست دارد / واکنش نورافکن به انتشار عکس دوستش با پیراهن سپاهان عکس ترسناک کرونایی از محمدرضا گلزار و امین حیایی در پیست اسکی نیوشا ضیغمی چطور عاشق همسر میلیاردرش شد + فیلم کریستیانو رونالدو: سوپرکاپ ایتالیا، جام بسیار مهمی محسوب می شود؛ اسکودتو هنوز در دسترس است زیدان: تمام مسئولیت این شکست را می پذیرم و برای هر چیزی در مورد آینده ام آماده هستم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسوول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

کد خبر 847097 برچسب‌ها ایران و سوریه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!