Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا رحمان‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی امروز استان را صاف تا قسمتی ابری همراه با کاهش محسوس دما و یخبندان اعلام و اظهار کرد: وضعیت جوی برای شب صاف در برخی نقاط مه‌آلود پیش‌بینی شده است.
سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان با تاکید بر تداوم وضعیت جوی امروز طی دو روز آینده افزود: یخبندان و وزش باد، پدیده‌های قابل ذکر این چند روز خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دمای کمینه در همه ایستگاه‌های هواشناسی طی شب گذشته زیر صفر ثبت شده است، تصریح کرد: سردترین دمای این بازه زمانی از ایستگاه   هواشناسی فرودگاه زنجان با ۱۹درجه زیر صفر گزارش شده است.
رحمان‌نیا با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی کارشناسان هوای سرد و یخبندان طی دو روز آینده در منطقه مستقر خواهد بود، ادامه داد: شب گذشته اغلب دماهای کمینه ثبت شده در ایستگاه‌های زیر ۱۴درجه زیر صفر بوده است.
سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان به ثبت دمای ۱۹ و ۱۸درجه‌ای دما در دو ایستگاه فرودگاه و دانشگاه زنجان اشاره کرد و گفت: دمای خود شهر زنجان طی این مدت بین ۱۳ و دو درجه زیر صفر  در نوسان بوده است.
وی با بیان اینکه بالاترین دماهای ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه‌های هواشناسی شهرستان طارم ثبت شده است، افزود: گرم‌ترین دمای این بازه زمانی با سه درجه زیر صفر و ۹درجه بالای صفر از ایستگاه هواشناسی چورزق گزارش شده است.

رحمان‌نیا تاکید کرد: کارشناسان  اداره کل هواشناسی استان زنجان از چند روز قبل در مورد وقوع وضعیت جوی نارنجی یا همان هشدار تذکر داده بودند.
انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استقرار دانشگاه زنجان یخبندان هشدار نارنجی وضعیت جوی زیر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری گرمای هوا در گیلان

محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون صاف تا قسمتی ابری است گفت: هوای گیلان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه از بعد از ظهر سه شنبه با ورود یک سامانه هوای ناپایدار افزود: کاهش دما، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق از پدیده‌های جوی این سامانه تا پایان هفته آینده میهمان گیلانی ها است.
وی همچنین گفت: دمای هوا هم در این مدت ۳ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۴ درجه سلسیوس و صومعه سرا با دمای ۲۹ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.
محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره کرد و گفت: دمای رشت در حال حاضر ۲۴ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۴۶ درصد است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوهنوردی ممنوع!
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود