Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز در پی ورود سامانه بارشی به کشور و تحت تاثیر قرار دادن ۱۴ استان مختلف، گزارش فعالیت‌ها و اقدامات راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی کشور اعلام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرهاد مهریاری مدیرکل مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص اقدامات انجام گرفته در جاده‌های کشور در پی بارش‌های دیشب، اظهار داشت: در پی ورود سامانه بارشی در روز گذشته (یکم بهمن ماه ۹۹) ۱۴ استان کشور شامل استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، ایلام، گیلان، البرز، تهران، مازندران، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، لرستان و گلستان شاهد بارش باران، برف، کولاک و تگرگ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:  این بارش ها ۱۳۶ محور شریانی و ۵۲ محور غیر شریانی را تحت تاثیر قرار داد و منجر به انسداد دو محور سروآباد- اورامان و مهاباد- بوکان شد.

وی ادامه داد: در پی بارش‌های روز گذشته  ۱۲۹ محور روستایی بازگشایی شد و ۳۹۱ محور روستایی کماکان مسدود است که تلاش برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانههای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به فعالیت ۱۷۴۱ نفر نیروی راهداری با بهره گیری از ۱۰۱۵ دستگاه ماشین آلات راهداری برای انجام عملیات راهداری زمستانی و بازگشایی محورها خاطرنشان کرد: طی روز گذشته با استفاده از ۲۵۰۰ تن شن و نمک، برف‌روبی ۳۳ هزار و ۵۹۸ کیلومتر باند و ریزش برداری هفت مقطع انجام شده است، ۳۹ مسافر در راه مانده در راه راهدارخانه های سراسر کشور اسکان داده شده‌اند و به ۱۹۶۰ دستگاه خودرو در راه مانده کمک رسانی شده است.

مهریاری در خاتمه از هموطنان درخواست در شرایط بارشی از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر، قبل از مبادرت و برنامه‌ریزی سفر طی ارتباط با سامانه ۱۴۱، از وضعیت راه‌های کشور مطلع شوند و تجهیزات ایمنی و ملزومات مورد نیاز را به همراه داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین گفت: محور انارک به زواره که در دو روز گذشته بر اثر سیلاب مسدود شده بود امروز پس تلاش‌های چندین ساعته بازگشایی شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: پیرو اطلاع مرکز Eoc جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ساعت ۱۱:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت و اعلام مسدودی پل سنگی در محور انارک نائین به زواره اردستان، بلافاصله ۳ تیم به استعداد یک دستگاه کامیون لجن‌کش و ۲ دستگاه خودرو و ۸ نفر نیروی عملیاتی جهت تخلیه سیلابی که مسیر را مسدود کرده بود اعزام شد.

وی ادامه داد: در این عملیات نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان نائین جهت بازگشایی محور انارک به زواره که بیش از ۲۴ ساعت به طول انجامید تلاش کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین افزود: خوشبختانه محور زواره به انارک ساعت ۱۳ امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با همکاری نیروهای راهداری، هلال احمر و پلیس راه شهرستان نائین بازگشایی شد.

کد خبر 750889

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد