Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@09:44:12 GMT

مقتدی صدر: اجازه بازگشت تروریسم را نمی دهیم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۲۰۲۱

مقتدی صدر: اجازه بازگشت تروریسم را نمی دهیم

رهبر جریان صدر عراق در واکنش به عملیات تروریستی روز پنجشنبه در مرکز بغداد اعلام کرد، اجازه نخواهد داد تروریسم، انفجار، بمب گذاری ها و کمربندهای انفجاری دوباره به کشور بازگردد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سومریه نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در توییتی نوشت: همه ما سربازان آماده به خدمت هستیم، خواه آن اقدام از سوی تروریست ها یا اشغالگران یا خارجی ها یا افراد فاسد باشد، کشور ما گرانبهاتر از هر چیزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجشنبه دو انفجار انتحاری در بازاری در میدان الطیران بغداد رخ داد که ۳۲ کشته و ۱۱۰ زخمی برجای گذاشت. داعش مسئولیت این حملات را برعهده گرفته است.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مقتدی صدر تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تولید ۱۰ فیلم سینمایی در کنگره‌های شهدای سال گذشته و سال جاری در دستور کار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار عبدالرضا آزادی امروز در ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کنگره‌های شهدا باید با جریان‌سازی و فراگیرانه بتواند ذهن عموم مردم را درگیر کند.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته هر کنگره شهدا حداقل یک فیلم سینمایی تولید کرده است و لازم است هر کنگره شهدا 50 تا 100 مستند پرمحتوا تولید کند، عنوان کرد: تولید 10 فیلم سینمایی در کنگره‌های شهدای سال گذشته و سال جاری که برگزار می‌شود، در دستور کار است.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه تدوین شناسنامه ایثار و شهادت یک کار هویت‌ساز در مقابل القای بی‌هویتی دشمن در جامعه است، مطرح کرد: در دومین کنگره شهدای این استان لازم است کار هنری و جریان‌ساز انجام شود.

آزادی با تأکید بر شهید‌محور بودن کنگره‌های شهدا، ادامه داد: نهضت سرگذشت‌پژوهی برای شناخت شهدا لازم است که باید برای آن کمبودهای موجود برطرف شود. باید با زبان هنر، یاد شهدا را در میان جامعه زنده نگه داشت.

وی با تأکید بر اینکه انتقال پیام شهدا به جوانان امروزی باید با زبان هنر انجام شود، گفت: هدف از برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا، جریان‌سازی فکری و امیدآفرینی است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود و پرهیز از گسترش درگیری بود
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده