Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@23:35:36 GMT

۴۸ساعت حیاتی برای مهرداد میناوند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۲۲۴۰

۴۸ساعت حیاتی برای میناوند

دکتر محمدرضا هاشمیان ساعت ۳ بامداد پس از ملاقات نیمه شبانه مهرداد میناوند از ۴۸ ساعت حیاتی پیش روی مهرداد سخن گفت.

بهنام ابوالقاسمپور همبازی مهرداد که تا صبح در بیمارستان لاله حضور داشت با اعلام این خبر گفت:«دکتر هاشمیان گفت شرایط مهرداد شکر خدا ثابت و پایدار شده اما او ۴۸ ساعت سخت را پیش رو دارد تا پزشکان بتوانند ریه های او را حیا کنند و از دستگاه ونتیلاتور و خواب مصنوعی رها شود و به اکسیژن گیری عادی برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این پیشکسوت اسبق پرسپولیس با تشکر از زحمات دکتر لطفی و تیم درمان مجرب بیمارستان لاله و دیگر متخصصان چون دکتر هاشمیان و دکتر مردانی که همراه با گروه پزشکی مهرداد در سه روز گذشته تلاش های بسیاری کشیدند ، از هواداران فوتبال خواست همچنان برای ملی پوش پیشین کشورمان دعا کنند تا در این نبرد سخت پیروز شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مهرداد میناوند میناوند کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا

گروه مقاومت اسلامی عراق در ادامه مقابله با اشغالگران از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی دشمن صهیونیستی در بندر اشغالی حیفا خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • نقش حیاتی ستاره جوان تیم ملی در لحظات تعیین‌کننده
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!