Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، تقی نبئی رییس سازمان نظام مهندسی معدن در سفر به ارومیه با استاندار آذربایجان‌غربی دیدار کرد.

نبئی در این دیدار با اشاره به قابلیت‌های معدنی این استان گفت: به جهت جایگاه جغرافیایی آذربایجان‌غربی مرکز توسعه مراودات بین المللی در حوزه معدن در این استان راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه‌داد: با توجه به مراوده و تفاهم‌نامه با کشورهایی چون ایتالیا، فنلاند و ترکیه و در انتقال تجربیات و برگزاری جلسات کارشناسی در نزدیک‌ترین محل انجام شود که استان آذربایجان‌غربی با توجه به شرایط مناسب منطقه‌ای و معدنی، احداث این مرکز در شهر ارومیه امکان پیش‌برد اهداف و برقراری ارتباط با این کشورها بیش از قبل بهتر و راحت‌تر می‌شود.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی هم گفت: استان ظرفیت‌های بالایی در حوزه معدن دارد که به دلایل مختلف، این پتانسیل‌ها به درستی بهره‌برداری نشده است.

وی افزود: نظام مهندسی معدن به جهت بهره‌مندی از کارشناسان تحصیل کرده و متخصص می بایست بیش از این در شکوفایی معدنی نقش آفرین باشد.

استان آذربایجان‌غربی از استان‌های برتر با آمار بالای معادن در کشور است و سازمان نظام مهندسی معدن این استان نیز بالغ بر ۲هزار عضو دارد.

46

کد خبر 1478601

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی معدن آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی  با حضور در شرکت مادر تخصصی توانیر با رجبی مشهدی مدیر عامل توانیر دیدار و گفتگو کرد.    در این دیدار طرح‌های برق آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته و راهکار‌های توسعه شبکه برق استان مورد ارزیابی قرار گرفت.   مسائل مربوط به طرح‌های برق رسانی منطقه آزاد ماکو، ارومیه، شهر‌های شمال و جنوب استان نیز از جمله طرح‌هایی بود که در این دیدار بررسی شد.   در این دیدار همچنین با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم"، زیرساخت‌های مورد نیاز برای جهش تولید به ویژه تامین برق پایدار برای شهرک‌های صنعتی، مناطق آزاد ماکو و منطقه ویژه اقتصادی سرو مورد تاکید استاندار آذربایجان غربی و مدیرعامل توانیر قرار گرفت.   مدیر عامل توانیر نیز جهت تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار آذربایجان غربی قول مساعد داده و به منظور رفع مشکلات موجود استان در حوزه برق، راهکار‌ها و دستورات لازم را صادر کرد.

دیگر خبرها

  • مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی تمدید شد
  • تمدید مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی