Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:35:12 GMT

درج یک نماد معاملاتی در بازار پایه فرابورس

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۲۳۸۶

درج یک نماد معاملاتی در بازار پایه فرابورس

شرکت گروه صنعتی و معدنی امیر به عنوان دویست و پنجاه و دومین نماد معاملاتی در فهرست اوراق بهادار بازار پایه فرابورس ایران درج شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت فرابورس ایران اعلام کرد: با عنایت به ملغی شدن بند 5 ششصد و سی و یکمین صورتجلسه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ 21 اسفند سال گذشته، در خصوص اصلاحات مرتبط با ایحاد تابلوی توافقی بازار سوم و به استناد ماده 36 قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و موافقت کمیته درج شرکت فرابورس ایران، شرکت گروه صنعتی و معدنی امیر(سهامی عام) به عنوان دویست و پنجاه و دومین نماد معاملاتی در فهرست اوراق بهادار بازار پایه فرابورس ایران درج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت رئیسه مجلس: واعظی خودش متهم به مداخله در بورس است/مجلس کوتاه نمی‌آید

این شرکت که در تاریخ 5 فروردین سال 97 با شماره 11572 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده، با نماد معاملاتی "وامیر" در گروه استخراج کانه‌های فلزی، زیرگروه استخراج کانه فلزی غیرآهنی با کد 1320  روی تابلوی فرابورس نشسته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرابورس بورس تهران فرابورس بورس تهران نماد معاملاتی فرابورس ایران اوراق بهادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم

محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در رابطه با قرارداد‌های آتی تک سهم تاکنون بیش از ۳۰ نماد در بازار ابزار‌های نوین خودمان در قالب قرارداد آتی تک سهم شروع به کار کردند نکته‌ای که وجود دارد این است که omsهای متنوعی بتوانند اضافه شوند در حال حاضر دو تا از oms مجوز گرفتند به مرور که چند oms دیگر هم اضافه شوند به امید خدا ما نماد‌های پایه‌ایی که بخواهند در بازار قرارداد آتی تک سهم فعالیت داشته باشند را اضافه خواهیم کرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: فکر می‌کنم به امید خدا تا پایان سال بتوانیم به بیش از ۴۰ نماد به عبارتی حداقل نماد‌هایی که گردش بالایی دارند این فرآیند را افزایش دهیم.

گودرزی در رابطه با اهمیت قرارداد آتی تک سهم هم بیان کرد: دو طرفه شدن بازار مهم‌ترین فاکتور و عامل ایجاد این بازار است و فکر می‌کنم بازار آتی تک سهم می‌تواند کمک شایانی کند که حتی در بازار نزولی هم معامله‌گران سود داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • سپیدار بهترین عملکرد فروش
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳