Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشرینی گفت: اثر زینب کریمی عکاس آستارایی در چهارمین دوره مسابقه ملی عکس«آن سوی واقعه» حائر مقام دوم شد.

«شاپور تشرینی» امروز(جمعه، ۳ بهمن) در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: چهارمین دوره مسابقه ملی عکس«آن سوی واقعه» در سه بخش مجموعه عکس، تک عکس و عکس‌های موبایلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه مسابقه عکس«آن سوی واقعه» با موضوعات آیین‌های عزاداری در شهرهای ایران، عزاداری در محافل خانگی و با جمعیت محدود و برگزاری مراسم عزاداری به صورت مجازی و آنلاین در ماه محرم برگزار شد، افزود: در بخش تک عکس اثر زینب کریمی حائز رتبه دوم شد و تندیس مسابقه، لوح تقدیر و جایزه نقدی مسابقه به وی اعطا شد.

 

وی با اشاره به اینکه آیین معرفی نفرات برتر مسابقه ملی عکس«آن سوی واقعه» به صورت مجازی برگزار و نفرات برتر تجلیل شدند، تصریح‌کرد: ابراهیم نوروزی، بهنام صدیقی و مرتضی فرج‌آبادی داوران مسابقه عکاسی«آن سوی واقعه» بودند.

 

تشرینی گفت: چهارمین جشنواره ملی عکس«آن سوی واقعه» به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و با همکاری انجمن هنرهای تجسمی استان خوزستان و سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه زینب کریمی عکاس آستارایی از سال ۹۳ در این رشته فعالیت خود را آغاز کرده است،گفت: این عکاس آستارایی تاکنون در نمایشگاه گروهی در شهرهای تهران، کرج، بندر آستارا و تالش شرکت کرده و بزودی نمایشگاه های انفرادی در آستارا و تالش برپا می‌کند.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: زینب کریمی عکاس آستارایی همچنین در عکسواره مستان مستور،عکس پویش آستارا و مسابقه عکاسی محرم و کرونا در تهران حائر مقام برتر شده است.

 

گفتنی است، زینب کریمی عکاس آستارایی متولد سال ۱۳۷۱ و فارغ‌التحصیل رشته میکروب‌شناسی ( میکروبیولوژی) از دانشگاه امام علی(ع) کرج است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: آن سوی واقعه ماه محرم بندر آستارا مسابقه عکس مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)

عکاس هندی حیات وحش تصمیم گرفته است تا تعدادی از تصاویرش را با مضمون عشق در حیوانات به اشتراک بگذارد.   عشق، عشق است! «دوست داشتن» همه‌جا با توجه و مهربانی و لمس کردن نشان داده می‌شود. اینگونه است که برای همه‌ی ما عشق در هر نوعی قابل درک است.   آراویند رام (Aravind Ram)، عکاس دلباخته‌ی حیات وحش است که مجموعه‌ای از تصاویر عاشقانه‌ی حیوانات را به‌اشتراک می‌گذارد. او باتوجه به درکی که از رابطه‌ی حیوانات دارد، تصاویر زوج‌های عاشق وحشی را در مجموعه‌ی «عشق در قلمرو حیات وحش» قرار داده است. از شما دعوت می‌کنیم تماشاگر این مجموعه‌ی رمانتیک باشید.   برای دیدن تصاویر با کیفیت روی آنها کلیک کنید منبع: زومیت   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان در سال گذشته
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان طی سال گذشته
  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت
  • پیک موتوری برقی در راه بازار تهران
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • (تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند
  • (تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا
  • وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)