Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:29:20 GMT

دبل رفیق صمیمی مسی و حسرت دوباره بارسا(عکس)

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۲۷۴۲

لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه ای اتلتیکو مادرید شب گذشته هر دو گل تیمش را در پیروزی برابر ایبار به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، جدایی سوارز از بارسلونا شکل خوبی نداشت و او با دستور باشگاه و در حالی که رونالد کومان با جدایی او خیلی موافق نبود، در نهایت چاره ای جز قطع همکاری با آبی اناری ها پس از شش سال نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوارز با گریه از بارسا جدا شد ولی خیلی زود در تیم جدیدش توانست مستقر شده و در همان بازی اول برابر گرانادا دو گل به ثمر رساند.

 

مهاجم اروگوئه ای حالا به یکی از ستاره های اصلی تیم دیه گو سیمئونه تبدیل شده و تا حدود زیادی بار گلزنی این تیم را در خط حمله به دوش می‌کشد تا جایی که حتی اخیراً سرمربی آرژانتینی نیز خوشحالی زاید الوصف خود را از به خدمت گرفتن این بازیکن نشان داده بود.

 

در همین ارتباط اتلتیکو مادرید شب گذشته از سری مسابقات هفته نوزدهم لالیگا مهمان ایبار بود و در یک بازی بسیار سخت و دشوار موفق شد حریف خود را با درخشش لوئیس سوارز شکست دهد. سوارز هر دو گل تیمش را در پیروزی 2-1 روحی بلانکو به ثمر رساند تا در کنار رفیق صمیمی اش یعنی لیونل مسی در صدر جدول گلزنان قرار گیرد و حسرت بارسلونا را به خاطر فروشش افزایش داده باشد.

 

 

 

 

 

بارسلونا لیونل مسی ایبار لوئیس سوارز اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی ایبار لوئیس سوارز اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران رئال مادرید در چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر اقدام به خرید بازیکنان جوان کردند تا بتوانند از آنها در ترکیب تیم‌شان استفاده کنند و نسلی که افتخارات بسیاری را برای آنها به ارمغان آورد آرام آرام کنار بگذارد.

این موضوع به خصوص در خط میانی رئال به شکل قابل توجهی مشاهده می‌شود و بازیکنانی مانند لوکا مودریچ و حتی تونی کروس در این فصل تا حدی از ترکیب اصلی فاصله گرفتند تا هافبک‌های جوان فرصت بیشتری برای بازی و کسب تجربه در دیدارهای بزرگ و مهم داشته باشند.

مدیران و کادر فنی رئال مادرید پیش از این هم تاکید کرده بودند که قصد دارند بازیکنان جوان را در کنار ستاره‌های با تجربه در این تیم قرار دهند تا آنها بتوانند درس‌هایی که باید برای بازی در چنین سطحی بدانند را از آنها یاد بگیرند.

راکیتیچ در گفتگو با با اشاره به روندی که در رئال مادرید آغاز شده است اظهار داشت:«رئال مادرید تصمیم گرفت که تغییر نسلش را به شکلی آهسته‌تر پیش ببرد. مودریچ و کروس هنوز در این باشگاه حضور دارند مدیران آنها به دنبال یافتن گزینه‌های جوان‌تر هستند. این در حالی است که تمامی این تغییرات در بارسلونا با سرعت بسیار زیادی انجام شده است.»

دیگر خبرها

  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟