Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم انزلی در مجلس با اشاره به دو اقدام دولت برای بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ گفت: پرداخت دیون دولت به تأمین اجتماعی و اختصاص بودجه ۹۰ هزار میلیارد تومانی برای تطبیق حقوق بازنشستگان با شاغلین نوید دهنده آن است که سال آینده از حیث رسیدگی به موضوعات بازنشستگان قابل دفاع است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  8دی،احمد دنیامالی صبح جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۰ از نظر عدد و رقم افزایش قابل توجهی دارد اما این افزایش بیشتر مربوط به اعتبارات هزینه‌ای است، بیان کرد: بودجه ۱۴۰۰، در حوزه هزینه‌های جاری، ۵۹ درصد نسبت به سال ۹۹ رشد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نسبت و سهم بودجه عمرانی طی ۱۰ سال اخیر، در سال آینده به ۱۱ درصد کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: متأسفانه بودجه عمرانی معمولاً زیر ۵۰ درصد تخصیص دارد.

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه ۱۰۸ میلیارد تومان بودجه متوازن سال آینده برای گیلان در نظر گرفته شده است، گفت: سهم استان در تملک دارایی برای بودجه سال آینده حدود هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان بوده که حدود ۹۰۰ میلیارد آن در هزینه جاری و ۲۶۰ میلیارد آن در تملک دارایی و اعتبارات عمرانی است.

اختصاص بودجه ۹۰ میلیاردی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان

دنیامالی با اشاره به دو اقدام دولت برای بازنشستگان در سال ۱۴۰۰، بیان کرد: پرداخت دیون دولت به تأمین اجتماعی و اختصاص بودجه ۹۰ هزار میلیارد تومانی برای تطبیق حقوق بازنشستگان با شاغلین نوید دهنده آن است که سال آینده از حیث رسیدگی به موضوعات بازنشستگان قابل دفاع است.

وی به روند ساخت کنارگذر بندرانزلی اشاره کرد و افزود: متأسفانه امکان تکمیل این پروژه فعلاً وجود ندارد زیرا هنوز پل‌های این منطقه ساخته نشده و پل‌های ساخته شده فعلی از حیث ایمنی مشکل دارد لذا اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی به پیمانکار پروژه داده شده و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی دارد.

دنیامالی با بیان اینکه شرکت تجهیز متولی احداث سکوهای استادیوم انزلی است، ادامه داد: این پروژه از سه ماه پیش به صورت ملی تعریف شده و کار تکمیل آن با سرعت خوبی پیش می‌رود و وزیر نیز قول داده که در تأمین اعتبار آن مشکلی ایجاد نشود.

نماینده انزلی در مجلس با اشاره به اینکه روند اجرای پروژه‌های فاضلاب شهری در گیلان قابل دفاع نیست، گفت: تصفیه خانه غرب انزلی ۹۰ درصد پیشرفت دارد و سعی داریم به شبکه بیاید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حقوق بازنشستگان اختصاص بودجه ۹۰ میلیارد تومانی سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان

 

به گزارش تابناک ،افزایش حقوق فروردین ماه قرار بر این است در خرداماه واریز شود.

حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری با افزایش واریز خواهد شد.

حقوق فروردین ماه بدون افزایش حقوق واریز خواهد شد که نزدیک به همان ۷ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی