Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا دبیر در سفر به لرستان از نحوه برخورد او با مسئولان فدراسیون کشتی در زمان برگزاری جلسه و بی توجهی وی به رشته کشتی شدیدا انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا دبیر در ادامه سفرهای استانی خود برای کمک به رشد و توسعه کشتی و رفع موانع در راه ورزش اول ایران، اینبار به لرستان سفر کرد، استانی که روزگاری نقش پررنگی در کشتی داشت اما چند سالی است با بی توجهی مسئولان استانی، جایگاه خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این سفر حواشی زیادی داشت و رییس فدراسیون کشتی از بی توجهی مدیرکل ورزش لرستان نسبت به کشتی و وضعیت کشتی گیران و مربیان شدیدا انتقاد کرد.

علیرضا دبیر در حضور استاندار لرستان، زمانیکه از مدیر کل ورزش این استان سوال کرد چه مقدار برای کشتی استان هزینه کرده است، وی در جواب گفت یک و نیم میلیارد تومان. وقتی دبیر در همان دیدار از رییس هیات کشتی لرستان نیز این سوال را مطرح کرد، وی در پاسخ گفت: حتی یک ریال هم از طرف اداره کل ورزش به کشتی کمک نشده است!

این موضوع باعث گلایه مدیرکل ورزش لرستان شد تا جاییکه وی پس از این دیدار در جلسه با علیرضا دبیر زمانیکه رییس فدراسیون کشتی در حال صحبت بود، اقدام به ترک جلسه کرد که این برخورد وی با انتقاد شدید دبیر همراه شد.

دبیر که از بی توجهی استاندار لرستان به ورزش نیز گلایه داشت، با انتقاد شدید از ترک جلسه از سوی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، عنوان کرد: مشت نمونه خروار است.

رئیس فدراسیون کشتی، افزود: من نه «پول بگیر کسی و نه جیره خوار کسی هستم»، خدا پدر «آشنا گر» استاندار سمنان را بیامرزد، در استانی که ورزش کشتی در آن خیلی مطرح نیست، ایشان دو میلیارد تومان به این ورزش اختصاص داد، فرماندارش هم ۲۵۰ میلیون تومان به کشتی کمک کرد.

دبیر همچنین در ادامه این سفر خطاب به هیئت‌های کشتی لرستان گفت: بدانید در کدام استان هستید، کشتی گیران و بزرگان کشتی در کنار هم بایستید، یک دست شوید می‌توانید یقه شان را بگیرید، هر چه همدیگر را بزنید وضعیت کشتی از این بدتر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی علیرضا دبیر فدراسیون کشتی مدیرکل ورزش علیرضا دبیر بی توجهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد

 حسینی نژاد، فرماندار زرند گفت: راه‌های محور زرند، راور و کوهبنان کیلومتر ۱۷ تا ۲۴ گردنده ده علیرضا به علت بارش شدید با جاری شدن آب از بالا دست و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.

 امیری، رئیس راهداری زرند گفت: در پی بارش شدید باران و  ریزش کوه راه ارتباطی روستای دهستان حتکن مسدود شده است. 

وی افزود: با تلاش ۸ ساعته راهداری زرند و پلیس راه زرند و یزد این مسیر بازگشایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • (ویدئو) خنده‌های زیرپوستی عباس جدیدی هنگام سخنرانی علیرضا دبیر
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • واکنش پیمان یوسفی به ماجرای دلخوری علیرضا دبیر
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • علیرضا دبیر مصاحبه جنجالی‌اش با پیمان یوسفی را فراموش نکرده است | به من قول داده بودند که‌...