Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ با اشاره به اینکه سال جدید یارانه به شکل کارت اعتباری یا همان نقدی خواهد بود اظهار کرد: یارانه در سال جدید با دو رقم متفاوت پرداخت می‌شود، قرار است به کسانی که یارانه بنزین دریافت نمی‌کنند ۱۵ لیتر بنزین تعلق بگیرد. به گزارش پول نیوز، الیاس نادران رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ و محمد رشیدی عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به بررسی آخرین خبر‌های لایحه بودجه ۱۴۰۰ پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الیاس نادران رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ با اشاره به اینکه زمانی که لایحه بودجه ۱۴۰۰ دولت به مجلس تقدیم شد وحشت کردیم گفت: ما در لایحه بودجه، اصلاح ساختار و اصلاح روش کردیم لذا بودجه دو سقفی دیده شده تا در شش ماه اشکالات مشخص شود.

او با اشاره به اینکه بودجه‌ای نوشتیم که با ارز ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان قابل اجرا باشد، ادامه داد: سازمان‌ها برای افزایش حقوق کارمندان رقابت دارند.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ اظهار کرد: کسانی که حقوق کمتری می‌گیرند از مالیات معاف می‌شوند، لایحه، افزایش ۲۵ درصدی حقوق را در نظر گرفته است، اما ما تا سقف حدود ۵ میلیون تومان را از مالیات معاف کردیم و تا ۱۰ میلیون تومان ۱۰ درصد مالیات در نظر گرفته شده است، حقوق‌هایی که بالای ۳۰ میلیون تومان هستند آن‌ها باید بیشتر این مالیات را پرداخت کنند، عمده حقوق‌بگیران ما در حد ظرفیت حقوق‌های متوسط و پایین است.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ با اشاره به اینکه سال جدید یارانه به شکل کارت اعتباری یا همان نقدی خواهد بود اظهار کرد: یارانه در سال جدید با دو رقم متفاوت پرداخت می‌شود، قرار است به کسانی که خودرو ندارند و یارانه بنزین دریافت نمی‌کنند ۱۵ لیتر بنزین در نظر گرفته شود که در یک سامانه امکان خریدو فروش داشته باشند و اگر بین خود مردم خرید و فروش ممکن نشد افراد مازاد بنزین را به دولت بفروشند که در حال حاضر احکام آن نوشته شده است.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بنزین بنزین سوپر بودجه 1400 گرانی بنزین کارت اعتباری کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ سال جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دانشجوی یزدی که در یکی از ارگان‌های دولتی نیز مشغول به کار آموزی شده است اولین حقوق دریافتی خود را به آزادی یک زندانی غیر عمد اختصاص داد.   این دانشجو با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۵ میلیون تومان، اولین حقوق دریافتی خود را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اختصاص داد.   وی که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در این خصوص گفت: این مبلغ را جهت خشنودی خداوند و افزایش خیر و برکت در زندگی و کار خود اهدا کرده و امیدوارم هر ساله بتوانم مبالغ بیشتری را به این کار خیر اختصاص دهم.

دیگر خبرها

  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • جزئیات یارانه اختصاص یافته به دانشجویان، طلاب و اساتید
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • قرارداد ۲.۷میلیارد دلاری با پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد