Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دماوند اظهار داشت: بازدارندگی موشکی ایران، حرکتی روبه جلو است و توقف و بازگشتی نخواهیم داشت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم، جیغ بنفش دوگانه سازان فرصت طلب را نمی شنوند و به نظام اسلامی خود اعتماد دارند، خاطرنشان کرد: عده ای وطن فروش قلم بدست با ابزار رسانه، همواره در صدد ترویج فرهنگ "نمی توانیم" هستند درحالی که ایران واژه "می توانیم" را در تمامی عرصه ها به ویژه نظامی، دفاعی، پزشکی به منصه ظهور رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه دماوند با اشاره به اقدام ارزشمند حوزه پزشکی ایران در ساخت واکسن کرونا، گفت: رهبر معظم انقلاب و همه مسئولان دلسوزانه و متعهدانه در پی ریشه کن کردن بیماری کرونا هستند و حفظ جان مردم برای نظام اسلامی در درجه اول اهمیت قرار دارد و به همین دلیل به هر واکسنی اعتماد نیست بخصوص اگر آمریکایی و انگلیسی باشد.

حجت الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از باب قاعده دفع ضرر احتمالی که یک قاعده عقلی و شرعی است، از ورود واکسن از کشور غیر قابل اعتماد آمریکا جلوگیری کردند چراکه واکسن آنان هنوز امتحان خود را پس نداده است.

وی در ادامه با اشاره به آغاز به‌کار دولت جوبایدن نیز بیان داشت: مراسم تحلیف جوبایدن با حضور ۲۵هزار نفر نیروی رزمی یادآور زمان جنگ و حکومت نظامی است؛ میراث ترامپ برای بایدن، دوقطبی عوام گرایی و خواص گرایی و تشدید دو قطبی سیاهپوستان و سفید پوستان است.

این مقام مسئول ادامه داد: تصرف موقت کنگره آمریکا ریشه در اختلاف شدید داخلی در این کشور دارد و نشانه ای از فروپاشی درونی است؛ برخی معتقدند مهم ترین دغدغه دولت جدید آمریکا چند میلیون هوادار ترامپ است.

برچسب‌ها کنگره آمریکا شهرستان دماوند امنیت ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کنگره آمریکا شهرستان دماوند امنیت کنگره آمریکا شهرستان دماوند امنیت ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است

ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان گفت: مفاهیم انقلاب مانند عطر گل‌های بهاری است و کسی نمی‌تواند در مقابل آن بایستد. بنابراین انقلاب ایران همین‌گونه در حال انتشار در جهان است. 

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: وقتی امام راحل فرمودند ما انقلاب را به دنیا صادر می‌کنیم، بسیاری‌ تصور می‌کردند قرار است ما لشکری به کشورهای دیگر بفرستیم، اما خیر این نبود.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل در این رابطه که اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب بنشینید، آنها ۱۰ قدم پیش‌روی خواهند کرد، گفت: در ۴۵ سال گذشته، هر کشوری یک قدم عقب‌نشینی کرده، آمریکا ۱۰ قدم جلوتر آمده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان ادعاهای حقوق بشری دارند، ادامه داد: در آمریکا به ۷۰ دانشگاه با نیروی نظامی حمله‌ور شده‌اند، در صورتی که در مجامع حقوقی، نیروهای نظامی و انتظامی حق ورود به مراکز علمی را ندارد. بیش از ۲۰۰۰ هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی دستگیر شده‌اند، در حالی که تنها درخواست دانشجویان توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه است، اما آنها به خوابگاه‌های دانشجویی شبانه حمله کردند و دانشجویان را با دستبند بردند؛ این است حقوق بشر آمریکایی؟!

خاتمی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ، گفت: ایران در این رابطه با تمام قدرت در منطقه در حال نقش‌آفرینی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • متن سخنرانی امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیا
  • وزیر امور خارجه در پانزدهمین نشست سران اسلامی: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • عملیات وعده صادق رسوایی غرب را جهانی کرد
  • تأمین معیشت کارگر برای همه مسؤولان ضرورت دارد
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم