Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفت‌وگو با خبرنگار  با اشاره به آخرین فعالیت حزب متبوعش برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت:‌ علی‌رغم اینکه آقای مرعشی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که گزینه نهایی کارگزاران به زودی معرفی می‌شود، ولی تصمیم حزب بر این شد که تا مشخص شدن نتیجه طرح اصلاح‌ قانون انتخابات ریاست‌جمهوری که تغییرات سلبی و ایجابی زیادی را در ارتباط با کاندیداهای شرکت در انتخابات  ایجاد کرده، در رابطه  با گزینه نهایی حزب اظهار نظری صورت نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این حال پیش از این نیز اعلام شده که گزینه‌های حزب کارگزاران احتمال از میان آقایان محسن هاشمی و محمدجواد ظریف انتخاب خواهد شد. اگرچه که شنیده‌ها حاکی از این است که گویا آقای جهانگیری نیز قصد کاندیداتوری در انتخابات را دارد؛ اگر این خبرها صحت داشته باشد از آنجا که آقای جهانگیری از اعضای باسابقه حزب کارگزاران است، طبیعتاً ایشان نیز در دایره کاندیداهای حزب قرار خواهد گرفت البته این مطلبی که عرض شد نظر شخصی بنده است و همانطور که گفتم نظر نهایی حزب درباره کاندیداها پس از مشخص شدن تکلیف طرح اصلاح قانون ریاست‌جمهوری انتخابات اعلام می‌شود. 

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در واکنش به اظهارات اخیر حجاریان که درباره حمایت حزب کارگزاران از کاندیدای نظامی گفته بود "عقد نظامیان و کارگزاران را در آسمانها بسته اند" تصریح کرد: البته آقای مرعشی روز گذشته نسبت به این اظهارنظر عجیب آقای حجاریان واکنش نشان داد و گفته بود که اگر ایشان در ارتباط با ادعای خود مدرکی دارد، منتشر کند؛ از نظر بنده نیز آقای حجاریان نباید درباره حزب کارگزاران اینگونه سخن می‌گفت. 

نمازی خاطرنشان کرد: به هر حال دو حزب فراگیری که امروز در جریان اصلاحات وجود دارد یکی حزب کارگزاران است و دیگری حزب اتحاد ملت و آقای حجاریان به عنوان یکی از منتسبان به حزب اتحاد نباید چنین اتهاماتی را نسبت به حزب کارگزارن بیان کند بنابراین انتظاری که از آقای حجاریان می‌رود این است که هرچه سریع‌تر اظهارات خود را اصلاح کند. 

وی گفت: بنده به عنوان یکی از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران اعلام می‌کند هیچ‌گاه بحث حمایت از کاندیدای نظامی در حزب مطرح نشده است و نمی‌دانم که آقای حجاریان بر اساس چه سندی این گونه اظهارنظر غیرواقعی را بیان کرده است.

۲۱۶۲۱۶

کد خبر 1478752

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حزب کارگزاران انتخابات ۱۴۰۰ محمدجواد ظریف محسن هاشمی رفسنجانی حزب کارگزاران آقای حجاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست حمایتی جبهه مطالبه مردمی تبریز اعلام شد

ایسنا/آذربایجان شرقی جبهه مطالبه مردمی تبریز با مشارکت و همکاری مجموعه های هم‌نظر خود لیست حمایتی از چهار کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

علی بایرامی، دبیر جبهه مطالبه مردمی تبریز در گفت‌وگو با ایسنا به اهمیت انتخاب نماینده اصلح، شایسته و تراز جایگاه تبریز، آذرشهر و اسکو تاکید کرد و افزود: کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نباید وامدار افراد ناسالم باشند و مقام و جایگاه خود را تقلیل دهند.

وی لیست حمایتی جبهه مطالبه مردمی تبریز را اعلام کرد و ادامه داد:جبهه مطالبه مردمی تبریز با همکاری، تعامل، مشارکت و جذب ظرفیت‌های تعدادی از کاندیداهای دور اول دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی(لیست پاک دستان) و حتی کاندیداهای راه نیافته به مرحله دوم انتخابات، در این برهه حساس با گزینش افراد لایق، شایسته وامانتدار که دارای ظرفیت، استعداد، سرمایه اجتماعی و پیشینه قابل دفاع از سایر کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم هستند از آقایان علی جعفری آذر، فرماندار اسبق شهرستان تبریز، حجت الاسلام والمسلمین جواد عبادی روحانی اقتصاددان و عضو شورای فقهای بانک مرکزی کشور،رضا صدیقی فرماندار پیشین شهرستان اهر و علیرضا نوین شهردار اسبق تبریز اعلام حمایت می‌کند.

وی ضمن تشکر از استقبال چشمگیر قاطبه مردم حوزه انتخابیه تبریز اسکو, آذرشهر و شهر جدید سهند از کاندیداهای مورد حمایت این مجموعه در دوره اول انتخابات، به حضور پرشور مردم در دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد و ادامه داد: کلیه هواداران این جریان فکری، مردم غیرتمند آذربایجان، دیار باکری‌ها، علامه‌ها، ستارخان و باقرخان و زبان شیرین ایران معاصر شهریار سخن وادب از هر گونه رای دادن به صورت تک رای و یا کمتر از ظرفیت چهار نفری در دوره دوم برحذر باشند.

بایرامی تصریح کرد: در صورت بروز چنین خطایی که حربه‌ای برای راه یافتن افراد نامحرم به مجلس است، شاهد راهیابی افرادی باظرفیت های پایین، خسته، ناموفق ومردود در دورهای قبل و درمجلس دوازهم پیش رو که باعث افت وتنزل جایگاه وهویت کلانشهر تبریز ،خواهیم بود و در این راستا نیز کلیه هواداران چهار نفر این لیست باید به هر چهار کاندیداهای این لیست رأی دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لیست حمایتی جبهه مطالبه مردمی تبریز اعلام شد
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • انتقاد محسن هاشمی از زاکانی
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت