Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم نیمکت نشین اتلتیکو مادرید راهی تیمی لالیگایی شد

ایوان ساپونیچ، مهاجم 23 ساله صرب اتلتیکو مادرید که در این تیم چندان فرصت بازی نیافت، راهی کادیز می شود تا بتواند به صورت مستمرتری بازی کند.

طرفداری | با تایید وب سایت اتلتیکو مادرید، ایوان ساپونیچ در قراردادی قرضی تا پایان فصل 21-2020 به کادیز پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساپونیچ که در تابستان 2019 به اتلتیکو مادرید پیوست، همواره در تیم سیمئونه نیمکت نشین بوده و مجموعا 111 دقیقه برای این تیم بازی کرده است.

 

اخبار داغ 

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد؛ سهمیه مستقیم استقلال / اختصاصی طرفداری حادثه‌ دلخراش در سالروز پلاسکو / مرگ جوان چترباز به دلیل باز نشدن چتر لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما خانم بازیگر ایرانی به سرطان مبتلا شد + عکس دو پنالتی مهار شده میرالم پیانیچ و عثمان دمبله توسط دروازه بان کورنیا (کورنیا-بارسلونا) 87 شوت و 175 سانتر بی حاصل؛ از آخرین گل لیورپول در لیگ برتر 7.3 ساعت می گذرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آنری به انتقال احتمالی امباپه به رئال

مهاجم فرانسوی پیشین بارسلونا به انتقال احتمالی کیلیان امباپه به رئال مادرید واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیری آنری مهاجم پیشین تیم‌های فوتبال بارسلونا و آرسنال در مورد انتقال احتمالی کیلیان امباپه مهاجم پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید صحبت کرد.

کانال مادرید اکسترا در شبکه اجتماعی X به نقل از تیری آنری نوشت: کیلیان امباپه! همه ما می‌دانیم که او می‌رود.

امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید

پیش از این اخباری در رسانه‌ها منتشر شده بود که امباپه با رئال تا سال 2029 قرارداد امضا کرده است. این مهاجم به هم‌تیمی‌هایش و کادر مربیگری PSG گفته است که در پایان این فصل باشگاه را ترک خواهد کرد. فلورنتینو پرز رئیس رئال نیز به کادر فنی تیمش اطلاع داده است که امباپه بازیکن جدید این تیم در فصل آینده خواهد بود.

قرارداد امباپه که  از سال 2018 برای پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کند، تا تابستان 2024 اعتبار دارد. در حال حاضر ارزش مالی این بازیکن 180 میلیون یورو برآورد شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • واکنش آنری به انتقال احتمالی امباپه به رئال
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • استوری تازه و جنجالی خانم بازیگر درباره دوران مدرسه‌اش | تصویر
  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شوها را می‌بینند
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شو ها را می‌بینند
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!