Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عبدوس به سفر یکروزه آیت الله« سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه به استان سمنان اشاره داشت وگفت: مسئولان استان مصوبات و دستاوردهای این سفراستانی را با جدیت پیگیری و اجرایی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «محمدباقر عبدوس» در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) ضمن توصیه به نمازگزاران در خصوص تقوای الهی و انجام واجبات و ترک محرمات گفت:  بنای اسلام و قرآن بر این است که به مسلمانان بیاموزد که اعمال خوب آثارش فقط برای آخرت نیست بلکه آثاری هم برای این دنیا خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اظهارداشت: دشمنان امروز از موشک‌های بالستیک شما می‌ترسند  و به خودش اجازه نمی‌دهد که بگوید گزینه‌ای روی میز یا زیر میز دارد .

 

وی با تأکید براینکه مردم از این توان احساس آرامش و امنیت می‌کنند که بسیار اهمیت دارد ادامه داد:  ما در عین الاسد نشان دادیم که بعد از ۷۰ سال از ابر قدرتی آمریکا ایران چه کاری کرد و چگونه قدرت خودش را نشان داد.

 

حجت الاسلام عبدوس با بیان اینکه این عظمت و توان دفاعی بخش مهمی از دستاوردهاست و نباید فقط مشکلات کوچک اقتصادی را دید  اضافه کرد: یکی از ابزارهای قدرت توان دفاعی است و پشتوانه ای برای کشور ایجاد می کند و دلهره برای قدرتهای دنیاست.

 

امام جمعه موقت سمنان جریان برجام را یکی دیگر از برکات خداوند دانست وگفت: امروز همه در مجلس می‌گویند هر چه سریعتر باید تحریم‌ها برداشته شود و مسئولان هم گفتند ذره‌ای چانه زنی نخواهیم کرد.

 

وی با تأکید براینکه هر طور شده اول باید تحریم‌ها برداشته شود افزود: اگر تحریم ها برداشته شد و در عمل فروش نفت و جابه‌جایی پول برای ایران عملی شد، مسائل دیگر قابل قبول است.

 

حجت الاسلام عبدوس بازگشت به برجام را بدون رفع تحریم ها در قدم اول بی فایده دانست وبیان کرد: تحریم آمریکا از ٨٠٠ به بیش از یکهزار و ۵٠٠ شخص و نهاد افزایش یافته است، اگر همه این تحریم ها برداشته شد ما هم غنی‌سازی را مدیریت می کنیم وگرنه کار خود را انجام می دهیم.

 

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و پیشرفت ایران در ساخت واکسن گفت: در این شرایط کرونایی، آمریکا و انگلیس و فرانسه نتوانستند کاری بکنند، ولی ایران توانست با ساخت واکسن ایرانی قدم بزرگی بردارد و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

 

وی گفت: مقام معظم رهبری با هوشیاری و بیداری خودشان برای حفظ سلامتی جامعه هشدار دادند و اجازه خرید واکسن آمریکایی و انگلیسی را ندادند، چون هدف آن‌ها از بین بردن ایرانیان بود.

 

حجت الاسلام عبدوس تصریح کرد: یکی دیگر از مصادیق شکر گذاری حفظ حجاب و عفاف است و نمونه آن هم دانشگاه تک جنسیتی فرزانگان است که هر چه سریعتر باید به بهره برداری برسد.

 

امام جمعه موقت سمنان از استانداری، فرمانداری و مسئولان  خواست تا مسائل دانشگاه فرزانگان ویژه دختران را  به طور جدی پیگیری کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به سفر یک‌روزه رئیس قوه قضائیه به استان بیان کرد: مصوبات و دستاوردهای خوبی از این سفر ایجادشده است که نیازمند پیگیری مسئولان و مدیران استانی است.

 

حجت الاسلام عبدوس تبدیل کاروانسرای شاه‌عباسی به مرکز فرهنگی هنری را یکی از بهترین مصوبات این سفر دانست و اضافه کرد: قسمتی از این مرکز فرهنگی باید برای اجرای فعالیت‌های قرآنی اختصاص یابد.

 

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه دیروز در سفر رئیس قوه قضائیه دستور داده شد که بانک‌ها نباید کار کارخانه ها را تعطیل کنند ادامه داد : این مساله با اشتغال مردم گره خورده است.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشرفت ایران در ساخت واکسن دستاوردهای سفر رئیس قوه قضائیه امام جمعه موقت سمنان امام جمعه موقت سمنان حجت الاسلام عبدوس تحریم ها برداشته رئیس قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند