Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تیم هیئت فوتبال اصفهان در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان مغلوب حریف قدرتمند خود شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور امروز برگزار شد که در یکی از این مسابقات، تیم هیئت فوتبال اصفهان در سالن شهدای مخابرات میزبان تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه نخست این دیدار با پیروزی 3 بر صفر تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی به پایان رسید تا دست میزبان از رسیدن به گل در این نیمه خالی بماند. در نیمه دوم نیز هیئت فوتبال خراسان رضوی تیم برتر میدان بود و با زدن 11 گل دیگر برتری مطلق خود را به حریف دیکته کرد، در حالی که تیم هیئت فوتبال اصفهان تنها توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

دیگر نماینده فوتسال بانوان اصفهان در لیگ برتر یعنی نامی‌نو در این هفته به مصاف تیم هیئت فوتبال رودان رفت و با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید. این نخستین پیروزی نامی‌نو در فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان بود.

در سایر مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم‌های حفاری اهواز و مس رفسنجان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و دیدار تیم‌های شهروند ساری و پویندگان فجر شیراز نیز 5 بر 5 مساوی شد.

لیگ برتر فوتسال بانوان| رقابت مهم سایپا در اهوازهفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان| شکست نامی‌نو با هت‌تریک مهسا کمالیلیگ برتر فوتسال بانوان| پیروزی پُرگل هیئت خراسان رضوی

نتایج کامل دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان به شرح زیر است:

هیئت فوتبال رودان یک - نامی‌نو اصفهان 6

هیئت فوتبال اصفهان 14 - هیئت فوتبال خراسان رضوی یک

شهروند ساری 5 - پویندگان فجر شیراز 5

شرکت ملی حفاری ایران یک - سایپا تهران صفر

مس رفسنجان 3 - رهیاب تهران 2

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی هیئت فوتبال اصفهان تیم هیئت فوتبال نامی نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد.

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901090

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!