Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به طرح جهادی و سلامت «شهید سلیمانی» گفت: به یاری خداوند این طرح تا غلبه کامل بر کرونا در کشور تداوم خواهد یافت و سپاه در تلاش بوده است همه ظرفیت‌های لازم را در این راستا فراهم آورد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با تأکید بر موفقیت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور و نقش مشارکت و ظرفیت‌های امداد رسانی سپاه و بسیج در این زمینه، گفت: طرح شهید سلیمانی برای مقابله همه جانبه با بیماری کرونا در سراسر کشور که با مدیریت کلان ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و مشارکت و نقش آفرینی سپاه و نیرو‌های مخلص و متعهد بسیجی در حال اجرا است، بحمدالله آثار موفقیت‌های خود را به گونه‌ای مشهود آشکار و این موضوع مورد اذعان و تقدیر وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دیگر متخصصین و دست اندرکاران امر مقابله و پیشگیری از شیوع این ویروس خطرناک قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: طرح جهادی و سلامت «شهید سلیمانی» با همت، هم افزایی، انسجام و مشارکت کم‌نظیر همه دستگاه‌ها و نهاد‌های صاحب نقش با اقبال و همکاری هموطنان عزیز ادامه دارد و با دستیابی به ابعاد ناشناخته مقابله با کرونا، تحول و الگوی موفقی را در حوزه سلامت کشور به ارمغان آورده است.

سخنگوی سپاه با اشاره به استقبال قابل تحسین مردم به عنوان رمز موفقیت این طرح، تصریح کرد: به یاری خداوند این طرح تا غلبه کامل بر کرونا در کشور تداوم خواهد یافت و سپاه در تلاش بوده است همه ظرفیت‌های لازم را در این راستا فراهم آورد.

 شریف وضعیت پدید آمده در استان مازندران را نیازمند تلاش ویژه از سوی مسئولین و متولیان و همچنین همکاری‌های جدی‌تر مردم عزیز این استان دانست و افزود: با تدبیر سرلشکر حسین سلامی فرمانده محترم کل سپاه و ابلاغ به رئیس سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده سپاه کربلای استان مازندران، معاون بهداشت درمان و دفاع زیستی سپاه و نیز بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) تقویت اقدامات سپاه و بسیج و تمرکز بیشتر ظرفیت‌های طرح شهید سلیمانی برای غلبه بر شرایط پدید آمده کرونایی در استان مورد تاکید قرار گرفته است.   وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری سایر مراجع بهداشت و درمان و نیز مدیران استان، کاستی‌ها و نقاط ضعف احتمالی شناسایی و به ویژه با همکاری مردم عزیز مازندران به سرعت شاهد مهار بیماری و کاهش نگرانی‌ها در این زمینه باشیم.   سخنگوی سپاه تصریح کرد: در حالی که بسیاری از کشور‌های مدعی و به ظاهر توانمند جهان در امر مقابله با کرونا و رسیدگی به وضعیت بیماران کرونایی با مشکلات جدی و غیرقابل باوری در مدیریت و درمان مواجه هستند؛ در کمال افتخار باید اعلام کنیم تا به امروز حتی یک بیمار رها شده در پشت درب بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و یا کوچه و خیابان نداشتیم و این به برکت نگاه ایمانی و حرکت اجتماعی جامعه ما نسبت به این پدیده است.

وی با تقدیر از مجاهدان عرصه سلامت و گروه‌های جهادی و سازماندهی شده در طرح شهید سلیمانی که طی دوسه ماه اخیر در اقصی نقاط شهری و روستایی کشور به صورت شبکه‌ای و محله محور به کمک حوزه سلامت کشور در امر خطیر و مقدس مقابه با شیوع ویروس کرونا آمده اند، تاکید کرد: همانگونه که گفته شد، طرح شهید سلیمانی تا ریشه‌کنی کامل بیماری کرونا ادامه خواهد داشت و امیدواریم با تداوم کاهش مرگ و میر و نزولی شدن ابتلا به بیماری، زحمات خالصانه و حماسی کادر شریف و مخلص بهداشت و درمان و مجاهدان سلامت کشور به نتایج مطلوب منتهی و با مدیریت وضعیت، از اوج گیری مجدد این ویروس در کشور پیشگیری شود.   بیشتربخوانید: رزمایش‌ها صرفاً بخشی از اقتدار دفاعی کشور را به دشمنان نشان می‌دهد

انتهای پیام/

برچسب ها: رمضان شریف سپاه مازندران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رمضان شریف سپاه مازندران طرح شهید سلیمانی سخنگوی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌، ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سطح استان، اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، غلامرضا ملایی اظهار کرد: بسیج سازندگی همواره برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، مسکن، فرهنگی و در همه بحران‌ها و شرایط در کنار مردم است.

وی ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و نیز هفته بزرگداشت بسیج سازندگی افزود: اهم برنامه‌های این هفته در دو سطح استانی و شهرستانی، برنامه‌ریزی شده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان، گفت: دیدار با امام جمعه، اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی و همچنین غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای جهادگر، حضور جهادگران و بسیجیان در نماز جمعه و همچنین برپایی میز خدمت از ویژه برنامه‌های استانی در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت امسال بود.

وی ادامه داد: ۱۵ اردیبهشت نیز به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در سطح استان موکب عزاداری نیز برپا می‌شود.

ملایی از سایر اقدامات این هفته به اهدای فرش سجاده‌ای به مساجد مناطق محروم منطقه سیستان در ۱۵ اردیبهشت ماه اشاره و خاطرنشان کرد: توزیع پانزده هزار بسته معیشتی و تهیه و توزیع ۲۰ سری اقلام و اثاث به منزل محرومان در ۱۶ اردیبهشت در سطح استانی انجام می‌شود.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، عیادت از بیماران خاص در ۱۶ اردیبهشت ماه را یکی از برنامه‌های ویژه شهرستان زاهدان اعلام کرد و افزود: اجرای طرح «هر گروه جهادی، یک خدمت بی‌منت» و اهدای خون توسط جهادگران در ۱۷ اردیبهشت گامی دیگر در راستای خدمت‌رسانی به هم نوعان در استان است.

وی ادامه داد: افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی، اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان، برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین افتتاح ۱۵ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردمیار در سطح استانی و نیز برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان زاهدان در ۱۸ اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است.

ملایی از سایر فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی در ۱۹ اردیبهشت در سطح استانی به افتتاح ۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی شامل ۱۰۰ باب احداث و مرمت مسکن محرومان، ۳۰ مورد گازکشی منازل، ۱۲۰ مورد احداث چشمه سرویس بهداشتی اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه توانمندسازی جهادگران، تجلیل از جهادگران برتر در ۲۰ اردیبهشت از برنامه‌های مهم و پایانی این هفته است که در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

کد خبر 750423

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی تا فردا در استان هرمزگان
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان