Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رمضان شریف از تاکید فرمانده کل سپاه برای تقویت اقدامات سپاه و تمرکز ظرفیت‌های طرح شهید سلیمانی برای غلبه بر شرایط کرونایی پدید آمده در استان مازندران خبر داد.

 به گزارش مشرق به نقل از سپاه نیوز؛  سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با تاکید بر موفقیت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور و نقش مشارکت و ظرفیت‌های امداد رسانی سپاه و بسیج در این زمینه گفت:  طرح شهید سلیمانی برای مقابله همه جانبه با بیماری کرونا در سراسر کشور که با مدیریت کلان ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت ، درمان و مشارکت و نقش آفرینی سپاه و نیروهای مخلص و متعهد بسیجی در حال اجرا است بحمدالله آثار موفقیت‌های خود را به گونه‌ای مشهود آشکار و این موضوع مورد اذعان و تقدیر وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دیگر متخصصین و دست اندرکاران امر مقابله و پیشگیری از شیوع این ویروس خطرناک قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود : طرح جهادی و سلامت "شهید سلیمانی"  با همت، هم افزایی ، انسجام و مشارکت کم‌نظیر همه دستگاه‌ها و نهادهای صاحب نقش با اقبال و همکاری هموطنان عزیز ادامه دارد و با دستیابی به ابعاد ناشناخته مقابله با کرونا، تحول و الگوی موفقی را در حوزه سلامت کشور به ارمغان آورده است.

بیشتر بخوانید

برای قوی بودن باید با دشمنان بزرگ کشتی گرفت/ نیازی به برجام نداریم/ رزق و روزی ما دست آمریکا نیست

 سخنگوی سپاه با اشاره به استقبال قابل تحسین مردم به عنوان رمز موفقیت این طرح تصریح کرد: به یاری خداوند این طرح تا غلبه کامل بر کرونا در کشور تداوم خواهد یافت و سپاه در تلاش بوده است همه ظرفیت‌های لازم را در این راستا فراهم آورد.

 سردار شریف وضعیت پدید آمده در استان مازندران را نیازمند تلاش ویژه از سوی مسئولین و متولیان و همچنین همکاری‌های جدی‌تر مردم عزیز این استان دانست و افزود :

با تدبیر سرلشکر حسین سلامی فرمانده محترم کل سپاه و ابلاغ به رئیس سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده سپاه کربلای استان مازندران، معاون بهداشت درمان و دفاع زیستی سپاه و نیز بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) تقویت  اقدامات سپاه و بسیج و تمرکز بیشتر ظرفیت‌های طرح شهید سلیمانی برای غلبه بر شرایط پدید آمده کرونایی در استان مورد تاکید قرار گرفته است و امیدواریم با همکاری سایر مراجع بهداشت و درمان و نیز مدیران  استان، کاستی‌ها و نقاط ضعف احتمالی شناسایی و به ویژه با همکاری مردم عزیز مازندران به سرعت شاهد مهار بیماری  و کاهش نگرانی‌ها در این زمینه باشیم.

 وی خاطرنشان کرد:  در حالی که بسیاری از کشورهای مدعی و به ظاهر توانمند جهان در امر مقابله  با کرونا و رسیدگی به وضعیت بیماران کرونایی با مشکلات جدی و غیرقابل باوری در مدیریت و درمان مواجه  هستند ؛ در کمال افتخار باید اعلام کنیم تا به امروز حتی یک بیمار رها شده در پشت درب بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و یا کوچه و خیابان نداشتیم و این به برکت نگاه ایمانی و حرکت اجتماعی جامعه ما نسبت به این پدیده است.

 سخنگوی سپاه در پایان با تقدیر از مجاهدان عرصه سلامت و گروه‌های جهادی و سازماندهی شده در طرح شهید سلیمانی که طی دوسه ماه اخیر در  اقصی نقاط شهری و روستایی کشور  به صورت شبکه ای و محله محور  به کمک حوزه سلامت کشور در امر خطیر و مقدس مقابه با شیوع ویروس کرونا آمده اند،  تاکید کرد :

همانگونه که گفته شد ،طرح شهید سلیمانی تا ریشه‌کنی کامل بیماری کرونا ادامه خواهد داشت و امیدواریم با تداوم کاهش مرگ و میر و نزولی شدن ابتلا به بیماری، زحمات خالصانه و حماسی کادر شریف و مخلص بهداشت و درمان و مجاهدان سلامت کشور به نتایج مطلوب منتهی و با مدیریت وضعیت، از اوج گیری مجدد این ویروس در کشور پیشگیری شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی کرونا استان مازندران سپاه شهید بسیج طرح شهید سلیمانی سرلشکر سلامی اخبار داغ طرح شهید سلیمانی کل سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان قزوین برای سرمایه گذاری‌های خارجی

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر دوشنبه در دیدار با سفرای کشورهای کره جنوبی، نیوزلند، نیکاراگوئه و فیلیپین در جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: استان قزوین به عنوان یکی از استان‌های مهم کشور در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و سیاسی به حساب می‌آید و این استان آمادگی هرگونه همکاری خارجی با کشورهای مختلف را دارد.

وی با اشاره به مفاخر متعدد استان در زمینه‌های سیاسی، ورزشی، علمی و مذهبی ادامه داد: شهید رجایی رئیس جمهور شهید ایران و از فعالین و مبارزین انقلابی بودند که اصالت قزوینی داشتند و در مدت کوتاهی پس از ریاست جمهوری در یک اقدام تروریستی شهید شدند و به عنوان یکی از چهره‌های محبوب و دوست داشتنی کشور به حساب می آیند.

استاندار گفت: به دلیل دارا بودن ظرفیت‌های تاریخی قابل توجه در ایران خیلی از نقاط تاریخی کشور مغفول مانده است که جاذبه‌های تاریخی قزوین هم بر همین اساس زمینه خوبی برای معرفی بیشتر دارد.

وی با بیان اینکه قزوین یکی از اولین زیستگاه‌های زندگی بشر بوده است، افزود: در منطقه تاریخی سگزآباد در بوئین زهرا آثاری از انسان‌های اولیه کشف شده و تاریخ زیست آنها بسیار قدیمی است که بخشی از این کشفیات در موزه قزوین وجود دارد و آنها را مشاهده خواهید کرد.

اعلایی گفت: در تاریخ‌های نزدیک هم قزوین در دوران صفویه که از دوران‌های پرشکوه ایران به حساب می‌آید به مدت زیادی پایتخت ایران بوده است که بخشی از آثار آن دوران را هم در این سفر مشاهده خواهید کرد که به طور قطع منجر به شگفتی شما خواهد شد.

استاندار قزوین اضافه کرد: در منطقه الموت یکی از ظرفیت‌های قابل توجه تاریخی و طبیعی وجود دارد و در قلعه حسن صباح که فردا آن را بازدید خواهید کرد اتفاقات تاریخی متعددی رخ داده است.

وی افزود: استان قزوین از جهت اقتصادی یکی از استان‌های مهم ایران است و در حوزه صنعت و کشاورزی محصولات قابل توجهی از نیازهای کشور و برخی از کشورهای دیگر در استان قزوین تولید می‌شود.

اعلایی گفت: در حوزه‌هایی مثل شوینده‌ها، قطعات خودرو، مواد غذایی و محصولات صنعتی، استان قزوین جزو استان‌های برتر کشور است و این استان در حوزه محصولات و تولیدات دانش بنیان هم توانمندی‌های متعددی دارد که برخی از آنها تجاری سازی شده است.

استاندار قزوین اضافه کرد: دشت قزوین یکی از دشت‌های حاصل خیز کشور است و استان قزوین با وجود اینکه یک درصد مساحت کشور را دارد ولی تقریباً ۵ درصد غذای کشور را تولید می‌کند.

وی افزود: تمامی این ظرفیت‌ها و ظرفیت‌های بی شمار دیگری که در این فرصت نمی‌توان از آنها نام برد نشان دهنده این است که استان قزوین آمادگی لازم را برای هرگونه سرمایه گذاری خارجی دارد و از حضور تجار و سرمایه گذاران کشورهای مختلف استقبال می‌کنیم.

کد خبر 6098273

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • آمادگی استان قزوین برای سرمایه گذاری‌های خارجی
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است