Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فاطمه شریف بعد از پیروزی ۱۴ بر یک تیمش مقابل هیات فوتبال اصفهان اظهار داشت: در این دیدار، بازیکنانم کارهای تاکتیکی تمربن شده در هفته گذشته را در زمین اجرا کردند.

وی با بیان اینکه تا هفته سوم بازی ها در باره سطح فنی تیم‌ها  نمی توان اظهارنظر کرد، افزود: در رقابت‌های فصل جاری، دیدار دوستانه  نداشتیم و این بازی ها برای تبم ما مثل دیدارهای تدارکاتی بود تا به انسجام و هماهنگی لازم برسیم و کارهای تاکتیکی خود را مرور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف با بیان اینکه در دیدار امروز نسبت به بازی های پیش عملکرد بهتری داشتیم، اظهار داشت:  هیات فوتبال اصفهان از تیم جوانی بهره می‌برد که اگر با تجربه تر شوند در طول فصل، بازی های بهتری خواهند کرد.

وی افزود: در مورد داوری اظهار نظر نمی‌کنم ولی کیفیت کفپوش زمین باعث برخورد بیشتر شد که در چند صحنه، داور خطاهای ما را نگرفت.

وی با بیان اینکه کرونا در سطح داروی ها همانند بازی ها تاثیر گذاشته است، گفت: در سال های گذشته کلاس های قبل از شروع بازی ها برای داوران و تیم ها گذاشته می شد که امسال بصورت آنلاین برگزار شد.

شریف، میانگین سنی بازیکنانش را ۲۳/۸ سال اعلام کرد و افزود: افزود: در فصل جاری، از تیم جوانتر و بازیکنان بومی بیشتری بهره می بریم که امیدوارم جزو چهار تیم اصلی شویم و به فینال راه یابیم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال هیات فوتبال اصفهان در دومین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی با نتیجه ۱۴ بر یک شکست خورد و سنگین ترین باخت تاریخ فوتسال نصف جهان را رقم زد.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال اصفهان فوتبال بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال اصفهان فوتبال بانوان لیگ برتر فوتسال اصفهان فوتبال بانوان اخبار کنکور هیات فوتبال بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام با حامدی‌فر برخورد می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی در یک دیدار جذاب و تماشایی، ذوب‌آهن اصفهان را دو بر یک شکست دهد.

جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو، گل‌های استقلال را در این بازی خانگی به‌ثمر رساندند.

در پایان این مسابقه و در حالی که بازیکنان در حال خروج از زمین و ورود به رختکن بودند، امید حامدی‌فر به سمت مهرداد رضایی بازیکن ذوب‌آهن حمله‌ور شد و او را نقش بر زمین کرد که این اقدام عجیب، واکنش‌های مختلفی را به همراه داشت.

پس از اتفاقات این دیدار، حامدی‌فر به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شد.
در حالی که روزبه چشمی، صالح حردانی با دریافت کارت زرد مقابل ذوب آهن اصفهان دیدار با فولاد خوزستان را از دست داده‌اند، رفتار بچه‌گانه امید حامدی‌فر به احتمال فراوان وی را به فهرست محرومان آبی‌ها اضافه خواهد کرد.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد جواد نکونام از اتفاقاتی که دیشب در ورزشگاه آزادی رخ داد ناراحت بوده و از رفتار امید حامدی‌فر انتقاد کرده است.

سرمربی استقلال قصد دارد امید حامدی‌فر را بابت رفتاری که انجام داد، جریمه کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ جشن در دهه کرامت
  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • نکونام با حامدی‌فر برخورد می‌کند
  • بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است