Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران با اشاره به انتشار اخبار نادرست درباره تیم ملی، گفت: متاسفانه این روزها شایعاتی مبنی بر حضور نیافتن آلکنو در اردوی آماده‌سازی تیم ملی در تهران مطرح است که کذب است و انتشار این‌گونه اخبار، آثار نامناسبی بر روی تیم ملی و بازیکنان خواهد داشت.

به گزارش برنا؛ یکی از خبرگزاری ها با انتشار خبری مدعی شد که سرمربی تیم ملی والیبال ایران، در اردوی آماده‌سازی این تیم در تهران حضور نخواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر خوش‌خبر درباره انتشار این‌گونه اخبار نادرست، گفت: برنامه‌های فدراسیون والیبال برای آماده سازی ملی‌پوشان، بر اساس توافق انجام شده با آلکنو سرمربی تیم ملی تدوین و اجرایی خواهد شد و تا کنون خلل یا تغییری در این برنامه‌ها ایجاد نشده است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس، اردوهای آماده‌سازی تیم ملی از پنجم فرودین‌ماه سال ۱۴۰۰ شروع می‌شود و انشاءالله ملی‌پوشان کشورمان با آمادگی خوبی در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ که نخستین رویداد سال آینده والیبال ایران است، حاضر خواهند شد.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران به هدف‌گذاری فدراسیون در بازی‌های المپیک توکیو اشاره کرد و گفت: امیدوارم با عملی شدن برنامه‌های تدوین شده، تیم قدرتمندی از والیبال ایران در بازی‌های المپیک توکیو حضور یابد.

وی ادامه داد: متاسفانه این روزها شایعاتی مبنی بر حضور نیافتن آلکنو در اردوی آماده‌سازی تیم ملی مطرح است که نادرست است و انتشار این‌گونه اخبار کذب، آثار نامناسبی بر روی تیم ملی و بازیکنان این تیم خواهد داشت که به سود والیبال و ورزش ایران نیست.

خوش‌خبر تاکید کرد: اگر رسانه‌ها و مردم بخواهند اطلاعات و اخبار درست و دقیقی از تیم ملی والیبال ایران داشته باشند، بهترین مرجع و منبع، سایت فدراسیون والیبال است و از رسانه‌ها نیز خواهش می‌کنم به اینگونه شایعات دامن نزنند تا تیم ملی بدون حاشیه راهی مسابقات مهم سال آینده شود.

وی ابراز امیدواری کرد که عملکرد تیم ملی والیبال ایران در رویدادهای پیش رو، همچون سنوات گذشته باعث ایجاد شادی مردم عزیز ایران شود.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران بار دیگر تصریح کرد که این شایعات، جز تخریب تیم ملی هیچ سود دیگری ندارد و گفت: برنامه‌های تیم ملی والیبال با هماهنگی آلکنو تدوین و مشخص شده است و فدراسیون نیز بر اساس آن حرکت خواهد کرد.

وی افزود: هر چه به زمان شروع برنامه‌های تیم ملی نزدیک‌تر شویم، جزئیات آن به طور کامل از طریق سایت فدراسیون والیبال اطلاع رسانی خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرپرست تیم ملی والیبال امیر خوش خبر آلکنو سرمربی تیم ملی تیم ملی والیبال ایران آماده سازی برنامه ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است

تیم ملی فوتسال در نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا باید با ازبکستان رو به رو شود.

طرفداری | سایت فیفا با انتشار گزارشی به تمجید از عملکرد شاگردان وحید شمسایی پرداخت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان باعث صعود شاگردان وحید شمسایی به نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد تا مجوز صعود به جام جهانی ازبکستان را کسب کند.

سایت فیفا با تمجید از عملکرد این تیم به گل زیبای اصغر حسن زاده از روی نقطه پنالتی پرداخت.

در این گزارش عنوان شده است: "ایران با نتیجه ۶ بر یک جمهوری قرقیزستان را شکست داد و به ازبکستان ۲۰۲۴ رسید و علی اصغر حسن زاده و مهدی کریمی خیره کننده بودند.

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال رسید. علی اصغر حسن زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد، گلزنی کرد و دو پاس گل داد. همچنین مهدی کریمی دو گل زد و بهروز عظیمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی دیگر گل های شاگردان وحید شمسایی را به ثمر رساندند.

حسن زاده در گفتگو با سایت فیفا گفت.

صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان اولین هدف ما از شرکت در جام ملت‌های آسیایی فوتسال آسیا بود. اکنون هدف ما در ازبکستان این است که مانند دو جام جهانی قبلی که یک بار سوم شدیم و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتیم بتوانیم بهترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران را کسب کنیم و در جام جهانی آینده شگفتی بزرگی باشیم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • هفتاد اثر موزه شوش، مرمت شد
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد
  • یک گلدان در این تصویر گم شده، آن را بیابید!
  • یادداشت| پیمانه‌ای که پُر شد
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران