Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن‌زاده گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد تحریم واکسن فایزر نوعی آینده نگری بود چراکه غرب اگر توان داشت کرونا را در در کشورخود مهار می‌کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح فاروج، حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه بخش خبوشان در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد تحریم واکسن فایزر نوعی آینده نگری بود چراکه غرب اگر توان داشت کرونا را در در کشورخود مهار می‌کرد و ثانیاً پرونده آنها پرونده سیاهی است چرا که در سال ۶۶ همین کشورهای اروپایی خون های آلوده ویروس اچ آی وی را برای بیماران هموفیلی به ایران ارسال کردند و بسیاری جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن‌زاده گفت: بازار بورس و سرمایه امروز به جهت بی تدبیری در بعضی دستگاه‌های دولتی بیمار در بیست و هفتم دی ماه شاهد خروج ۲۵۶۷ میلیارد تومان از بورس بودیم، بازار طلا و سکه غیره برمی‌گردد که باید مسئولین امر توجه داشته باشند و اقدامات کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت برای این شریان اقتصادی انجام شود .

خطیب جمعه بخش خبوشان اظهار داشت: توطئه وزیر خارجه دولت ورشکسته ترامپ در آخرین روزهای کاخ سفید قرار دادن انصارالله یمن در فهرست سیاه تروریستی آمریکا به طمع سلطه بر باب المندب جنگی نیابتی را با مثلث شوم عبری عربی و غربی به مردم مظلوم یمن تحمیل کرد و با شکست های پی در پی روبرو شد و امروز به دنبال صلح در ظاهر و تجزیه یمن به شمال و جنوب در باطن است.

وی افزود: سه تنگه در دنیا باعنوان قلب تجاری دنیا محسوب می‌شود تنگه مالاکا و تنگه هرمز و تنگه باب المندب اما آمریکا باید بداند که همانند خاورمیانه ۷ تریلیون دلار هزینه می کند و باز هم با مشت آهنین رزمندگان جبهه مقاومت روبرو خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایام شهادت دیده بان جبهه‌های جنگ تحمیلی شهید باقری و سالروز زفات مادر چهار شهید کربلا را گرامی می داریم و بر روح پاک شهیدان و امام شهیدان درود می‌فرستیم و وظیفه ما ادامه مسیر شهیدان است تا انقلاب جهانی حجت بن الحسن المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز

به گزارش همشهری‌آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.

وی ادامه داد: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.

گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است.

کد خبر 849311 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها احمد وحیدی دفاع - سپاه پاسداران ایران و پرتغال خبر ویژه

دیگر خبرها

  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • راهبردهای علمی و علمی امام صادق(ع) در مقابله با سطحی نگری فکری و عمل گرایی افراطی
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است
  • (تصاویر) تنگه چاه‌کوه
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد