Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در محل حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان با بیان اینکه

دین مبین اسلام همه را به تعامل و مصالحه دعوت می کند البته این تعامل با افراد زورگو امکان پذیر نیست افزود: داعش و القاعده را دشمنان این نظام درست کرده و مشکلات منطقه از جمله جنگ و ناامنی را ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مشکل ملت ایران با آمریکا در ماهیت استکباری این کشور است در حالیکه نظام اسلامی یک ماهیت انقلابی اسلامی است اما آنها ماهیت استکباری دارند.

امام جمعه همدان بیان کرد: مشکل ایران در شخص رییس جمهور آمریکا نیست که با انتخاب افراد جدید رفع شود بلکه آمریکا ماهیت زورگو دارد و ملت ایران هیچگاه از آرمانهای خود کوتاه نمی آیند بنابراین آنها باید اهل منطق شده و به دیگر کشورها و ملل زور نگویند.

وی با بیان اینکه امروز مساله برگشت به برجام مطرح است اظهار داشت: دولتمردان آمریکا به صراحت اعلام کردند که بازگشت به مذاکره مقدمه ای برای مذاکره موشکی است و  اینها درصدد بازگشت به برجام و عمل به تعهدات نیستند در غیر اینصورت پیشتر به تعهداتشان عمل می کردند. 

امام جمعه همدان بیان کرد: طبق فرموده رهبری فرزانه انقلاب، رییس جمهوری و هیات دولت، عمل به تعهد شرط بازگشت ایران به برجام است اما اینها بنا دارند به این بهانه، مذاکره موشکی داشته باشند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با بیان اینکه امروز آمریکا در چاله ای افتاده که برای دیگران کنده بود تاکید کرد: نباید با مذاکره جرات نزدیک شدن دشمن به کشورمان را داده و نقاط قوت خود را از دست بدهیم.

حجت الاسلام شعبانی موثقی گفت: با توجه به وضعیت کنونی کشور آمریکا چنانچه این وضعیت در هر جای دنیا و منطقه رخ می داد آمریکا به بهانه دموکراسی به آن کشور حمله می کرد و می گفت دموکراسی به خطر افتاده است.

وی گفت: رزمایش موشکی و پهبادی ارتش در اوج تحریم های سخت دشمن رقم خورد و توان دفاعی کشورمان را به رخ دشمنان این نظام کشید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان افزود: امروز دشمن باید در محاسبات خود توان دفاعی این ملت را ببیند و بداند در صورت کمترین خطا پاسخ کوبنده و قاطع دریافت می کند.

ممنوعیت واردات واکسن مساله سیاسی نیست

حجت الاسلام شعبانی موثقی با بیان اینکه یکی از مظاهر تقوا رعایت کردن قوانین و شیوه نامه های بهداشتی است افزود: جامعه مذهبی به خاطر تقوا، تدین و فرهیختگی بیشترین رعایت را داشته و در مساجد، هیات ها و نمازهای جمعه در ۱۰ ماه گذشته متدینین یک رفتار مبتنی بر  عقلانیت را نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ادامه داد: رهبری انقلاب از ابتدای شیوع کرونا تاکنون عقلانیت مبتنی بر عمل را در برخوردها، جلسات، مجالس و هیات هایی که برگزار کردند به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی گفت: رهبر معظم انقلاب درباره خرید واکسن کرونا مساله ای مطرح کردند مبنی بر اینکه «باید از مجاری قابل اعتماد واکسن وارد کرد اما از برخی کشورها ممنوع است» که فرموده معظم له مبتنی بر عقلانیت است.

وی با عنوان اینکه ممنوعیت واردات واکسن از برخی کشورها یک مساله سیاسی نیست افزود: عقل معاش انسان در زمینه سلامتی حُکم می کند واکسنی که عوارض آن مشخص نیست و بسیاری از کادر درمانی غرب حاضر به استفاده از آن نیستند را قبول نکند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی افزود: هر جا کشورهای غربی رشد و بالندگی ملت ایران را دیدند اقدام به تحریم کردند البته این تحریم مانع رشد نشده و این تحریم ها و هیاهوها مشکلاتی برای کشورمان ایجاد کرده اما حرکت کشور را متوقف نکرده است.

برچسب‌ها برجام همدان امام جمعه همدان ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام همدان امام جمعه همدان برجام همدان امام جمعه همدان ستاد اقامه نماز کشور اخبار کنکور حجت الاسلام شعبانی موثقی امام جمعه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور