Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در آخرین روز این رقابت‌ها که به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران و با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه سه بر ۲ بر تیم آریا مقام پارس مشهد غلبه کرد.

مرحله نهایی مسابقات والیبال دسته اول باشگاه‌های کشور در بخش بانوان با حضور چهار تیم برتر ۲ گرو برگزار ه زمان و مکان آن توسط فدراسیون اعلام می‌شود و ۲ تیم به لیگ برتر راه پیدا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌اکنون تیم‌های شهداب یزد و خاتم اردکان ۲ نماینده استان یزد در لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور حضور دارد.  

جمعیت زرتشتیان استان یزد حدود ۶ هزار نفر است که در شهرهای یزد، تفت، میبد و اردکان زندگی می کنند و بزرگترین زیارتگاه جهانی این اقلیت دینی به نام «چک چک»  در یکی از مناطق کوهتسانی شهرستان اردکان قرار دارد و پیروان این آیین باستانی ایران یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت  ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد کووید-19 یزد وزارت ورزش و جوانان والیبال بانوان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد کووید 19 ویروس کرونا مشهد کووید 19 یزد وزارت ورزش و جوانان والیبال بانوان بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ تیم‌ والیبال دانش‌آموزی ایران که با سه پیروزی و صعودی مقتدرانه از گروه چهار مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ راهی مرحله یک هشتم نهایی شده بود، امروز به مصاف تیم قدرتمند هلند رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در رقابتی نفس‌گیر مقابل هلند در دست اول با حساب ۲۵ بر ۲۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شده و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی فردا از ساعت۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف ایتالیایی خواهد رفت که امروز مقتدرانه از سد فرانسه عبور کرد.

تیم والیبال دانش آموزی کشورمان پیش ازپیروزی امروز مقابل هلند، موفق به شکست تیم‌های ملی اوگاندا، آلمان و بلژیک نیز شده بود.

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد