Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:59:03 GMT

فکری ؛در خدمت آینده استقلال

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۴۵۴۶

فکری ؛در خدمت آینده استقلال

اردوی استقلال با حضور 20بازیکن که یک تازه وارد در آن دیده می شود برای دیدار با سایپا برگزار خواهد شد

به گزارش "ورزش سه "محمود فکری سرمربی استقلال بعد از تمرین امروز 20بازیکن را با خود به اردوی دیدار با سایپا خواهد برد که در بین آنها یک جوان هم دیده می شود.
محمد حسین فلاح فوروارد تیم امید استقلال یکی از بازیکنانی است که به اردو دعوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فلاح روز گذشته در دیدار حساس استقلال برابر پیکان در رده امیدها  موفق شده بود با شوتی محکم و از فاصله دور دروازه این تیم باز کند تا استقلال برنده این دیدار حساس باشد.
فلاح قبل از این و در دیدار امیدهای استقلال و پرسپولیس  گل دوم و برتری استقلال را هم زده بود تا استقلال برنده نبرد داربی امیدها باشد.


حضور همزمان آرش برهانی در کادر فنی بزرگسالان و سرمربی امیدها و نگاه محمود فکری به جوانان و امیدهای باشگاه می تواند آینده خوبی برای بزرگسالان استقلال رقم بزند و انکیزه خوبی برای رشد و تعالی آنها برای دیده شدن باشد.

استقلال تهران محمود فکری (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمود فکری سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از جدایی پاکو خمس از تراکتور، این باشگاه به صورت جدی خواستار جذب یحیی گل‌محمدی شده ولی حضور او در تبریز موانعی دارد.

به گزارش فرهیختگان، یحیی گل محمدی در شرایط کنونی نمی‌تواند سرمربی تراکتور شود و هر اتفاقی مربوط به توافق و انعقاد قرارداد برای او رخ بدهد، مربوط به فصل آینده خواهد بود. حالا باید منتظر بود و دید مدیران این باشگاه چه تصمیمی برای آینده تراکتور خواهند گرفت.

طبق شنیده‌ها و اخباری که در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده بود، حمید مطهری دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی یکی از گزینه‌های تراکتور است او سابقه دستیاری یحیی گل محمدی را در کارنامه داشته و بعید نیست با پیشنهاد گل محمدی سرمربی تراکتور شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898870

دیگر خبرها

  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز