Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از ایندی وایرنوشت: سرچ‌لایت پیکچرز تهیه کننده فیلم جدید گی‌یرمو دل تورو تقویم اکران فیلم‌هایش در سال ۲۰۲۱ را با تغییراتی منتشر کرد.

در این تقویم «کوچه کابوس» جدیدترین فیلم گی‌یرمو دل تورو ۳ دسامبر (۱۲ آذر ۱۴۰۰) روی پرده می‌رود. این تاریخ زمانی است که فصل سینمایی سال ۲۰۲۲-۲۰۲۱ محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال به نظر می‌رسد این استودیو دارد همان طرحی را که برای فیلم قبلی دل تورو یعنی «شکل آب» اجرا کرده بود، تکرار می‌کند.

«شکل آب» که در آمریکا در هفته اول دسامبر اکران شده بود بعد در جشنواره فیلم ونیز دیده و موفق به کسب شیر طلای جشنواره شد و بعد موفقیت‌ها را یکی پس از دیگری به دست آورد.

شکل آب | فانتزی و باورهای یک رومانس

«کوچه کابوس» را کیم مورگان منتقد سینمایی با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته ویلیام لیندزی گریشام نوشته که در سال ۱۹۴۶ منتشر شده بود.

بردلی کوپر، کیت بلانشت، تونی کولت، ویلم دافو، ریچادر جنکینز، ران پرلمن، رونی مارا و دیوید استراترین بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم در اصل قرار بود سال ۲۰۲۰ به نمایش درآید اما تاثیر شیوع کرونا بر روند تولید، اکران آن را به سال ۲۰۲۱ موکول کرد.

دل‌تورو تولید فیلم را در دسامبر به پایان برد.

کد خبر 580557 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان دل تورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس...

حزب الله در پاسخ به شهادت یکی از رزمندگانش پایگاه راه بردی صهیونیستارو در شمال سرزمین های اشغالی با پهباد انتهاری هدف قرار داد.این پهبادها با عبوراز پدافند هوایی رژیم صهیونیستی اهداف خود را با موفقیت منهدم کرد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074080 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ببینید | خون‌شوری از کوچه‌ها
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • کابوس...
  • آل پاچینو در مستندترین جن‌گیری تاریخ آمریکا + جزئیات