Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر سیاسی جنبش «أنصارالله» یمن با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید انفجارهای روز گذشته در بغداد، اعلام کرد که بدون شک آمریکا و عربستان در انفجارهای بغداد دست داشتند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش «أنصارالله» یمن بیانیه‌ای را در محکومیت انفجارهای تروریستی روز گذشته در شهر «بغداد» پایتخت عراق منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در بیانیه دفتر سیاسی أنصارالله آمده است: انفجارهای روز گذشته در بغداد توسط مزدورانِ تحت حمایت ایالات متحده آمریکا و عربستان سعودی رخ داد. بنابراین، واضح است که واشنگتن و ریاض در این انفجارها دست داشته‌اند.

دفتر مذکور در بیانیه خود آورده است: هدف قرار دادن غیرنظامیان یک روش وحشیانه است که آمریکایی‌ها برای تحقق منافع و مصالح خود به آن متوسل می‌شوند. همزمان شدن انفجارها با افزایش درخواست‌ها در عراق برای خروج نظامیان آمریکایی گواه بر این است که واشنگتن در حادثه روز پنجشنبه دست داشته است.

پیش‌تر گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجارهای بغداد را برعهده گرفت. منابع امنیتی عراق روز گذشته از وقوع دو انفجار انتحاری در بغداد پایتخت عراق خبر دادند. حسن التمیمی، وزیر بهداشت عراق با اعلام آمار نهایی انفجارهای تروریستی بغداد، گفت که شمار کشته شدگان به ۳۲ و زخمی شدگان به ۱۱۰ نفر رسیده است.

نخست وزیر عراق پس از انفجارهای مذکور تأکید کرد: در حال حاضر بر روی یک طرح فراگیر و مؤثر برای مقابله با چالش‌های امنیتی کار می‌کنیم. آنچه که دیروز اتفاق افتاد، نشان داد خلل‌هایی در ساختار امنیتی وجود دارد که باید برطرف گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی أنصارالله بغداد عراق روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنیده شدن صدای انفجارهای متوالی در طول خط ساحلی از حیفا تا نهاریا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع عبری دقایقی پیش از شنیده شدن صدای انفجارهای متوالی و به آسمان برخاستن ستون هایی از دود در طول خط ساحلی شمال اراضی اشغالی از شهر حیفا تا نهاریا  و اطراف آن خبر می دهند.

هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.

کد خبر 6100290 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حمله هوایی اسراییل به دفتر فرهنگی مقا‌ومت عراق در دمشق
  • تماس تلفنی «هنیه» و «السودانی»
  • رهاوردهای کنفرانس اصفهان برای ایران
  • شنیده شدن صدای انفجارهای متوالی در طول خط ساحلی از حیفا تا نهاریا
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • تماس تلفنی هنیه با نخاله/تاکید بر عدم کوتاهی از خواسته‌های مقاومت
  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • جنبش حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند