Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل علیرضا بیرانوند اعلام کرد که شکایت این بازیکن از باشگاه پرسپولیس در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در جریان است و ربطی به فیفا ندارد. - اخبار ورزشی -

مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکایت موکل خود از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بیرانوند حدود پنج میلیارد از باشگاه پرسپولیس طلب داشت که درخواست آن را به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال ارائه کرد تا به آن رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه شایعه شده است بیرانوند قصد دارد به فیفا نیز شکایت کند، گفت: خیر اصلاً اینطور نیست. این یک موضوع داخلی است و ارتباطی به فیفا ندارد.

وکیل بیرانوند در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون جلسه‌ای با مدیران باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات این بازیکن داشته است یا خیر، تصریح کرد: یکی، دو بار با مدیران جدید و قدیم باشگاه پرسپولیس جلسه داشتیم اما به نتیجه نرسیدیم و به همین دلیل ترجیح داده شد تا طلب بیرانوند را از کمیته وضعیت پیگیری کنیم.

سلیمانی در ادامه یادآور شد: چیز خاصی نیست و این موضوع فقط مطالبه وجه بازیکن در کمیته وضعیت است است. ما با باشگاه پرسپولیس بر سر میزان طلب بیرانوند اختلاف‌نظر داشتیم و به همین دلیل به کمیته وضعیت مراجعه کردیم تا آنها میزان طلب این بازیکن را مشخص کنند.

وی در مورد اینکه جلسه رسیدگی به این پرونده چه زمانی خواهد بود، گفت: فعلاً چیزی به ما اعلام نشده است. پرونده را کمیته وضعیت بررسی می‌کند و آنها تشخیص می‌دهند که نیاز به تشکیل جلسه است یا خیر.

بیرانوند، عابدزاده و طارمی نامزد بهترین لژیونر هفته فوتبال آسیا + لینک نظرسنجی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس علیرضا بیرانوند پرسپولیس علیرضا بیرانوند باشگاه پرسپولیس کمیته وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که به عنوان تکنیکال دایرکتور یا مدیر فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

او در مورد جلسه‌شان با فیفا گفت: یک جلسه آنلاینی با فیفا داشتیم چون موضوع تکنیکال دایرکتور در ایران موضوع نویی است و گفتیم که چقدر در این زمینه پیشرفت کردیم. ما الان یک برنامه جامع برای توسعه و پیشرفت آماده می‌کنیم و پیش‌نویسش تا اواخر خرداد آماده می‌شود. در پایان شهریور این برنامه نهایی می‌شود. یک برنامه تا سال ۱۴۱۴ است که ما چهار سال اول را اسمش را گذاشتیم ۴ سال تغییر، ۴ سال دوم پیشرفت و ۴ سال سوم دوره موفقیت.

او در مورد جوانسازی لیگ‌ها عنوان کرد: جوانسازی تیم‌ها ضرورت است‌. ما باید آیین نامه‌ای داشته باشیم که تیم‌ها جوان‌تر شوند و به آنها فرصت بدهد. ما پیشنهاداتی به آقای قنبرزاده دادیم.

ویدئو: 330892

او در مورد سمتش در فدراسیون توضیح داد: موضوع تکنیکال دایرکتور در فدراسیون جدید است و در اساسنامه فدراسیون نامی از آن برده نشده است. ما باید به آن موقعیت بدهیم. در شروع کار بعضی قسمت‌ها احساس می‌کنند تداخل در کارشان است که حق دارند ولی تمام کارهایی که می‌کنم رییس فدراسیون در جریان است.

او در مورد انتخاب سرمربی امید گفت: سه چهار گزینه آماده کردم و منتظر جلسه هیئت رئیسه برای نهایی کردن هستیم.

دیگر خبرها

  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا