Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@00:28:34 GMT

امکان دریافت سهام عدالت متوفیان از سوی وراث فراهم شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۴۹۳۲

امکان دریافت سهام عدالت متوفیان از سوی وراث فراهم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمدرضا پور رضایی با بیان اینکه امکان انتقال سهام عدالت افراد متوفی به وراث وجود دارد ادامه داد: وارث این افراد می‌توانند پس از انجام انحصار وراثت به صورت حضوری با مراجعه به سازمان‌های مربوط اقدام کنند.

وی افزود: پس از انجام دادن انحصار وراثت، یکی از وراث با مراجعه به سایت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، اطلاعات مربوط به انحصار وراثت را بارگذاری می‌کند و شرکت سپرده‌گذاری اقدامات لازم برای انتقال سهام عدالت به وراث را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پور رضایی تصریح کرد: با توجه به اینکه فرایند آماده کردن مدارک برای انحصار وراثت زمان بَر است الکترونیکی شدن باعث کاهش زمان و سهولت در فرایند انتقال سهام عدالت می‌شود.

وی اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته بین شرکت سپرده گذاری مرکزی، سازمان ثبت احوال و قوه قضائی، به زودی امکان الکترونیکی شدن انتقال سهام عدالت فراهم می‌شود.

ورود همه شرکت‌های سرمایه گذاری استانی به بورس تا پایان سال

مشاور اجرایی سهام عدالت درباره شرکت‌های سرمایه گذاری استانی گفت: از ۳۱ شرکت سرمایه گذاری استانی، مراحل پذیرش و بازگشایی نماد ۲۵ شرکت در بورس انجام شده است و در مرحله برگزاری مجامع و اصلاح اساسنامه هستند.

وی ادامه داد: مراحل پذیرش ۶ شرکت سرمایه گذاری استانی در حال بررسی است و تا پایان سال وارد بورس می‌شوند.

کد خبر 5128011

منبع: مهر

کلیدواژه: سهام عدالت سود سهام عدالت آزادسازی سهام عدالت قیمت دلار بازار سهام ویروس کرونا اقتصاد چین قیمت نفت بورس تهران قطع برق شاخص کل بورس قیمت طلا لایحه بودجه ۱۴۰۰ بانک مرکزی ایران قیمت سکه بهار آزادی تولید نفت بازار سهام اسیا سرمایه گذاری استانی انتقال سهام عدالت انحصار وراثت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری

محمد حیدری رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : رعایت نکردن مقررات عبور و مرور در داخل شهر‌ها از سوی عابران پیاده بیشترین عامل تصادفات و مرگ و میر افراد است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه جان خود را از دست دادند عنوان کرد: سال گذشته حدود ۷۰ درصد متوفیان در معابر شهری عابران پیاده بودند.

حیدری گفت: سال گذشته در مجموع ۱۳۳ نفر در تصادفات ترافیکی استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۱۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد از متوفیان در معابر تندرو و بزرگراهی جان خود را از دست داده‌اند افزود: ۲۷ نقطه حادثه‌خیز در استان کرمانشاه وجود دارد که ۱۲ نقطه آن در شهر کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه پلیس در راستای انجام وظایف خود اقدامات کنترلی را انجام داده است عنوان کرد: در نقاط حادثه‌خیز تیم‌های گشتی مستقر هستند و در ساعات پیک ترافیک و تصادفات حضور دارند و نسبت به تخلفات به ویژه تخلفات حادثه ساز برخورد خواهد شد.

حیدری گفت: شهرداری باید در زمینه اقدامات زیرساختی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی اقدامات موثرتری را انجام دهد.

وی افزود: بزرگراه حضرت امام (ره) و بزرگراه جانبازان دو نقطه حادثه‌خیز در استان کرمانشاه هستند و نیاز است شهرداری پل عابر پیاده نصب کند و علاوه بر این با نصب نرده یا سایر تجهیزات مانعی ایجاد کند که عابران ملزم شوند از پل استفاده کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان