Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام سامانه ماسک، در حال حاضر استان گیلان در بحران شیوع کرونا دارای ۱۴ شهرستان با وضعیت زرد، ۲ شهرستان با وضعیت نارنجی و ۱ شهرستان با وضعیت آبی است و شهرستانی با وضعیت سفید و قرمز ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه اطلاع رسانی وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور (ماسک)، وضعیت استان گیلان در زمینه کنترل شیوع کرونا مناسب است به گونه‌ای که بر اساس نقشه آماری درج شده در این سامانه در حال حاضر در این استان ۱۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۱ شهرستان با وضعیت آبی است و شهرستانی در وضعیت سفید و قرمز قرار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس شاخص نمادهای این سامانه، رنگ آبی نشانه کم خطر، رنگ زرد خطر متوسط، رنگ نارنجی وضعیت پرخطر، رنگ قرمز نشانه وضعیت خیلی پرخطر است.

وضعیت شهرستان‌های استان گیلان در زمینه شیوع کرونا به شرح ذیل است

وضعیت آبی:

شفت

وضعیت نارنجی:

لاهیجان

رودسر

وضعیت زرد:

آستارا

تالش

رضوانشهر

ماسال

بندرانزلی

صومعه‌سرا

فومن

رشت

آستان اشرفیه

لنگرود

املش

سیاهکل

‌رودبار

خمام

کد خبر 470107

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استان گیلان گيلان کرونا در گیلان آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا ویروس شیوع کرونا وضعیت کرونا وضعیت قرمز کرونا وضعیت زرد کرونا وضعیت سفید کرونا وضعیت نارنجی وضعیت آبی کرونا ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرستان با وضعیت بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان کرمان آمده است:

از امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت تا پایان هفته جاری با فعالیت سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق، احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندباد‌های لحظه‌ای در استان خواهیم بود. 

عمده فعالیت این سامانه روز‌های سه‌شنبه تا پنج شنبه و در نیمه شمالی، غرب و برخی از مناطق جنوبی استان خواهد بود. 

با توجه به نوع و شدت بارش‌های این فصل، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مذکور محتمل است.

با توجه به احتمال رخداد تگرگ در استان؛ فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی، تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی را اتخاذ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان