Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانسی فلیک معتقد است که نباید برنامه فشرده بازی ها را تبدیل به یک بهانه کرد.

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل شالکه در هفته هجدهم بوندسلیگا حاضر شد. به گزارش طرفداری، فلیک در این کنفرانس خبری گفت:

کورنتین تولیسو فردا همراه ما نخواهد بود. او در بازی مقابل آگزبورگ احساس درد عضلانی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نمی خواهیم ریسک کنیم. به جز او، ما همه را در دسترس داریم اما پس از تمرینات تصمیم خواهیم گرفت که چه بازیکنانی با ما سفر کنند.

شرایط چمن استادیوم شالکه؟ هر دو تیم باید به آن عادت کنیم. باید توجه داشته باشیم که بعضی از پاس ها ممکن است خیلی دقیق نباشند. اما این موضوع برای آنها نیز صدق می کند. ما باید برای بهره بردن از اشتباهات آن ها آماده باشیم. در ذهن ما تقابل با شالکه در نیم فصل اول، 0-0 به پایان رسیده است. شالکه تیمی با بازیکنان خوب دارد. متاسفانه، جایگاهشان در جدول نشان دهنده کیفیت آن ها نیست.

برنامه فشرده بازی ها؟ قرار نیست از این موضوع به عنوان یک بهانه استفاده کنیم. در بایرن مونیخ، ما می خواهیم تمام بازی ها را ببریم. در تمام لیگ ها مشاهده می کنید که تیم ها مشکلاتی دارند. شرایط فعلی آسان نیست. ما نمی خواهیم که به بازی های بدون هواداران عادت کنیم. امیدوارم این شرایط تمام شود اما فکر می کنم بیشتر از این ها طول خواهد کشید.

ریکاوری در هفته های پیش رو؟ این که ما برای هفته های پیش رو چگونه برنامه ریزی می کنیم، به این بستگی دارد که بازی ها چگونه پیش بروند. خواهیم دید که چه کسی به یک روز اضافه تر یا تلاش بیشتر نیاز دارد. ما می خواهیم در چنین هفته هایی، به صورت انفرادی از پس چنین مسائلی بر بیاییم.

در بازی مقابل آگزبورگ، نیمه اول خوب بود. خیلی خوب نبود، ما می توانستیم و باید با نتیجه 4-0 پیش می افتادیم. تیم قادر است که دوباره همان فوتبالی که می خواهیم را بازی کند؛ پرس و تحت فشار قرار دادن حریف برای انجام اشتباهات. در نیمه دوم بازی مقابل آگزبورگ آن طور که باید، فضاسازی نکردیم. اما من نکات مثبت این بازی را در نظر می گیرم، روحیه و ذهنیت بازیکنان. ما از دروازه دفاع کردیم و تلاش کردیم که گلی نخوریم.

زوله؟ نیکی باکیفیت است و ویژگی هایی دارد. او در بازی های اخیر و زمان هایی که در زمین بازی بوده، بهتر از قبل عمل کرده است. در این پست او یکی از بهترین ها است. ما می خواهیم او را به فرم خوب خود برگردانیم. به نظر ما او در مسیر بسیار خوبی است.

جمال موسیالا؟ جمال ویژگی های فوق العاده ای دارد. او کسی است که می تواند بازیکنان را به خوبی از پیش رو بردارد، اعتماد به نفس دارد و گاهی اوقات برای ایجاد گزینه های بیشتری برای تیم، بدون توپ با حریف بازی می کند. پس از پیشرفتی که داشته، بایرن قطعاً دوست دارد او را برای مدت زمان بیشتری در تیم نگه دارد.  

 بواتنگ؟ در داخل باشگاه ما می بینیم که چگونه همه چیز پیش می رود و به تمام بازیکنان فکر می کنیم. ژروم کارش را خیلی خوب انجام می دهد. او در زمین بازی به خوبی رهبری می کند. روند او و پیشرفتش از زمانی که من آمده ام، بسیار مثبت بوده است. او حرفه ای است و سال قبل به ما برای حفظ استحکام خط دفاعی تیم کمک کرد. او در حال حاضر، بازیکن بسیار مهمی برای ما است. ژروم بازیکنی است که همیشه می تواند به سود ما باشد و قطعاً ما بررسی خواهیم کرد که چه اتفاقی در آینده با او رخ خواهد داد.

نوبل؟ در مورد الکس فقط می توانم مثبت صحبت کنم. او یک بازیکن کاملاً حرفه ای و شخصی بسیار خوب است. حضور او برای تیم خوب است. نوبل در تمرینات، کیفیت بالایی از خود نشان داده است. الکس همیشه باانگیزه است و من از پیشرفت او راضی هستم. فکر می کنم الکس چیزهای زیادی هم یاد گرفته است. از نحوه حضور دائمش در تمرینات و عملکردش باید تعریف کرد. ما به این نیاز داریم.

همچنین بخوانید:

مانوئل نویر تنها یک گام تا شکستن رکورد اولیور کان فاصله دارد

کارل هاینتس رومنیگه علاقه بایرن مونیخ به اوپامکانو را تایید کرد

 

 

اخبار داغ 

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد؛ سهمیه مستقیم استقلال / اختصاصی طرفداری لیگ قهرمانان سید بندی شد؛ پرسپولیس با الدحیل، السد و الهلال همگروه نمی شود لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما خانم بازیگر ایرانی به سرطان مبتلا شد + عکس مانوئل نویر تنها یک گام تا شکستن رکورد اولیور کان فاصله دارد مارتین اودگارد در یک قدمی انتقال قرضی به آرسنال

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر

به گزارش همشهری آنلاین، سید ابوالفضل موسوی‌پور در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

او افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

کد خبر 847204 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها تهران تصادف حوادث ایران

دیگر خبرها

  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال