Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@06:52:57 GMT

استقلال | آبی ها با لبخند به سایپا رسیدند / عکس

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۵۱۹۲

بازیکنان استقلال امروز با روحیه ای خوب خود را آماده بازی با سایپا کردند

بازیکنان استقلال در بهترین شرایط روحی آخرین تمرین خود را قبل از بازی با سایپا برگزار کردند.

به گزارش طرفداری، استقلالی ها در شرایطی فردا در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف سایپا می روند که آبی ها برای حفظ صدرنشینی خود نیاز مبرم به کسب 3 امتیاز این بازی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان استقلال تحت تاثیر نتایج خوب هفته های گذشته امروز در بهترین شرایط روحی در تمرین شرکت کردند و آخرین تمرین خود را قبل از بازی با سایپا برگزار کردند.

تیم استقلال از ساعت 16:45 فردا به مصاف سایپا خواهد رفت.

اخبار داغ 

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد؛ سهمیه مستقیم استقلال / اختصاصی طرفداری لیگ قهرمانان سید بندی شد؛ پرسپولیس با الدحیل، السد و الهلال همگروه نمی شود لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما خانم بازیگر ایرانی به سرطان مبتلا شد + عکس مانوئل نویر تنها یک گام تا شکستن رکورد اولیور کان فاصله دارد مارتین اودگارد در یک قدمی انتقال قرضی به آرسنال

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز جمعه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روزها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روزهای گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند‌.

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!