Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد طاهری امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: روز گذشته در پی شهادت ستوانیکم "احمد حبیبی فرد" از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان بمپور در حین ماموریت توسط راننده یک دستگاه تانکر سوخت کش در بلوار اصلی بمپور - ایرانشهر که منجر به متواری شدن راننده این کامیون شده بود تلاش از همان لحظه وقوع حادثه برای دستگیری عاملین قتل در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این رابطه با تلاش گسترده و اشرافیت اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت عمومی عامل شهادت را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدام ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

انتهای پیام/3139/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری شهادت قتل شناسایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مامور پلیس در این استان به شهادت رسید/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، طبق اعلام روابط عمومی پلیس هرمزگان گروهبان یکم مهدی مزرئی نوده در اجرای طرح امنیت و آرامش و مبارزه با قاچاق سوخت حین کنترل محور مواصلاتی میناب به سرنی در اثر تیراندازی قاچاقچیان ظهر سه شنبه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید گرانقدر مجرد و اهل بخش نوده ملک از توابع استان گرگان است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903941

دیگر خبرها

  • یک مامور پلیس در این استان به شهادت رسید/ عکس
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت