Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@00:11:52 GMT

شهادت احمد حبیبی فرد در دلگان

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۵۷۵۹

شهادت احمد حبیبی فرد در دلگان

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی شهادت ستوانیکم «احمد حبیبی فرد» مامور فرماندهی انتظامی شهرستان بمپور با تلاش گسترده مأموران انتظامی عامل شهادت کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سردار احمد طاهری در زاهدان اظهار کرد: روز گذشته در پی شهادت ستوانیکم "احمد حبیبی فرد" از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان بمپور در حین ماموریت توسط راننده یک دستگاه تانکر سوخت کش در بلوار اصلی بمپور - ایرانشهر که منجر به متواری شدن راننده این کامیون شده بود تلاش از همان لحظه وقوع حادثه برای دستگیری عاملین قتل در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این رابطه با تلاش گسترده و اشرافیت اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت عمومی عامل شهادت را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدام ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا شهادت قتل اخبار حوادث شهادت ساعت دستگیر شد اخبار سیستان و بلوچستان حوادث دلگان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران کرونا مرد قتل آمریکایی یک زن عکس اعدام بازیگر سینما و تلویزیون مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف احشام قاچاق در بندرلنگه

سرهنگ محمدامین نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه گفت: مأموران انتنظامی شهرستان در اجرای طرح مقابله با قاچاق و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق، از دپوی احشام قاچاق در یکی از روستا‌های شهرستان مطلع و پیگیری موضوع در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی و در بازرسی دقیق از محل دپو، ۲۵ رأس گوسفندکه بصورت گله‌ای رها گردیده بود کشف و احشام را جهت سیر مراحل قانونی توسط یک دستگاه خودرو کمکی به مقر انتظامی دلالت دادند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۴ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • ۴۷دستگاه ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ در فاروج کشف شد
  • جریان شدید آب جان دو جوان فراشبندی را گرفت
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت