Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:31:51 GMT

چمنیان: باید گل گهر را شکست دهیم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۵۷۶۵

چمنیان: باید گل گهر را شکست دهیم

عباس چمنیان می‌گوید که تکلیف بازیکنان مصدوم تراکتور فردا مشخص می‌شود.

به گزارش ورزش سه، عباس چمنیان مربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر در خصوص این دیدار گفت: گل گهر سیرجان یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است و بازیکنان باکیفیتی دارد. این تیم با شروع خوبی که داشته، به یکی از تیم‌های مطرح لیگ تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بازی سختی داریم، اما تلاش می‌کنیم بهترین کیفیت‌مان را به نمایش بگذاریم. هفته گذشته شرایط خاصی رقم خورد و نتوانستیم امتیاز لازم را کسب کنیم. پس از این دیدار هم زمان زیادی نداشتیم و فقط یک جلسه تمرین اصلی انجام دادیم. با این حال، تلاش کردیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم و مهیای دیدار مقابل گل گهر سیرجان شویم.

 

مربی تیم فوتبال تراکتور در ادامه خاطرنشان کرد: همه بچه‌ها با انگیزه بالا در تلاش هستند که سه امتیاز دیدار مقابل گل گهر را کسب کنند و امیدواریم شرایط به‌گونه‌ای رقم بخورد که دل هواداران تراکتور را شاد کنیم.

 

چمنیان در مورد غایبان تراکتور در دیدار مقابل گل گهر سیرجان، گفت: یکی، دو بازیکنانمان در دیدار مقابل استقلال مصدوم شدند و در حال حاضر تحت درمان هستند. کادر پزشکی صبح فردا نظر نهایی را در خصوص این بازیکنان خواهد داد. خوشبختانه بازیکنانی هم داریم که هم کیفیت و هم انگیزه کافی را برای جایگزینی نفرات غایب دارند. میلاد فخرالدینی هم تنها محروم تراکتور در دیدار مقابل گل گهر سیرجان است.

تراکتور عباس چمنیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور عباس چمنیان دیدار مقابل گل گهر گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی

در هفته بیست و ششم لیگ برتر، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شمس‌آذر قزوین در ورزشگاه اختصاصی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در اولین دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ تیم گل گهر سیرجان در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان میزبان تیم شمس آذر قزوین شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان ماریوس اوزونیدوس که در دیدار رفت با تساوی یک بر یک تنها به دریافت یک امتیاز رضایت داده بودند، در این دیدار خانگی نیز با وجود آنکه در دقایق پایانی دو شانس گلزنی داشتند، نتوانستند گل پیروزی را به ثمر برسانند.

کد خبر 750932

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ این اتفاق فقط در ایران می‌افتد
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!