Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@07:18:50 GMT

تبدیل چمن به پیست اسکی در لیگ بانوان/عکس

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۵۸۱۱

هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بانوان، امروز با برگزاری 5 دیدار در گروه های یک و دو به انجام رسید که در یکی از این دیدارها، تلاش تیم های ملوان و پالایش گاز ایلام با تساوی بدون گل به پایان رسید.


اما برگزاری این دیدار که برای دو تیم حائز اهمیت بود، با حاشیه هایی نیز همراه شد. در جلسه هماهنگی پیش از دیدار، استادیوم سردار جنگل رشت به عنوان محل برگزاری مسابقه دو تیم انتخاب شد و در حالیکه قرار بود این بازی رأس ساعت 14 برگزار شود، پیش  از ظهر امروز تیم پالایش گاز ایلام در محل برگزاری مسابقه حاضر که با زمینی پوشیده از برف مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته مسئولان این تیم، ارتفاع برف بر روی چمن استادیوم تا 7 سانتی متر نیز می رسید و نکته عجیب تر اینکه هیچ کدام از مسئولین برگزار کننده مسابقه و اعضای تیم ملوان نیز در محل برگزاری بازی در استادیوم سردار جنگل حضور نداشتند.


پس از هماهنگی های ایجاد شده، محل این بازی مجددا به استادیوم تختی انزلی منتقل شد و به دلیل حضور تیم پالایش گاز در شهر رشت، اتوبوس این تیم این بار راهی شهر انزلی شد و به همین دلیل این بازی با یک ساعت تأخیر برگزار و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.


در حالیکه همانطور در تصویر مشخص است، چمن استادیوم انزلی کاملا آماده برگزاری این دیدار بود ولی مشخص نیست چرا ابتدا این بازی به استادیوم سردار جنگل منتقل شد آن هم در شرایطی که مسئولین این ورزشگاه چاره ای برای جلوگیری از پوشیده شدن چمن و تبدیل شدنش به پیست اسکی در نظر نگرفته بودند.

251 251

کد خبر 1478832

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد