Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: وزارت آموزش و پرورش در پی وقوع حادثه تاسف برانگیز اصابت صاعقه و آتش سوزی کانکس محل اسکان فرهنگیان در سردشت دزفول اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در این اطلاعیه آمده است: این حادثه حوالی ساعت ۲۱ سه شنبه (۳۰دی ماه) رخ داد و متاسفانه بر اثر برخورد صاعقه به کانکس محل اسکان همکاران فرهنگی سه نفر از معلمان در منطقه چشمه شیرین و کنگرستان بخش سردشت دزفول دچار سوختگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یک تن از فرهنگیان آسیب دیده در این حادثه از معلمان عزیز عشایری و دو تن دیگر نیز از معلمان عزیز روستایی بودند که شبِ حادثه برای اقامت در این کانکس مستقر شده بودند.

وزیر آموزش و پرورش دقایقی پس اطلاع از این حادثه ناگوار، به کورش مودت - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان - ماموریت دادند که این موضوع را مورد پیگیری جدی قرار دهند و بلافاصله مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان به همراه هیاتی در بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز حضور یافتند و در جریان مراحل درمان و اقدامات پزشکی صورت گرفته برای این عزیزان قرار گرفتند و ضمن تماس با دکتر نجاتی - مدیریت بیمارستان طالقانی اهواز - خواستار تسریع و رسیدگی هر چه بیشتر به فرهنگیان حادثه دیده و سه نفر از جوانانی که برای کمک به آنان آمده بودند؛ شدند.

در عین حال مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به نیابت از وزیر آموزش و پرورش ماموریت یافتند که نسبت به انتقال یکی از فرهنگیان آسیب دیده در این حادثه با رضایت خانواده ایشان به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان اقدام کنند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با حضور استاندار - که به عنوان آخرین برنامه سفر وزیر در استان خوزستان برگزار شد - دستور دادند که این موضوع با قید فوریت مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار بگیرد. در عین حال مراقب‌های درمانی از این عزیزان همدلانه انجام شود.

گفتنی است در حال حاضر حال عمومی همکاران بستری شده در بیمارستان طالقانی اهواز رو به بهبودی است و صبح امروز از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش داخلی این بیمارستان منتقل شدند.»

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آموزش و پرورش آتش سوزی سردشت خوزستان دزفول معلم کانکس صراط آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش خوزستان با بیان اینکه ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند گفت: امتحانات نهایی در ۱۰۰۰ حوزه و ۴۰ منطقه آموزشی در سطح استان برگزار می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله حبیبی سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به در پیش بودن امتحانات نهایی گفت: امتحانات نهایی امسال از اهمیت خاصی برخوردار است و در آینده و سوابق تحصیلی دانش آموزان نقش ایفا می کند.

وی با بیان اینکه 140 هزار دانش آموز در امتحانات نهایی شرکت می کنند، افزود: امتحانات نهایی در 1000حوزه و  40 منطقه آموزشی در سطح استان برگزار می شود.

حبیبی با اشاره به اینکه فضای مناسبی در بخش های مختلف حوزه‌های امتحان نهایی فراهم شده است، گفت: برای ایجاد آمادگی در دانش آموزان امتحانات شبهه نهایی در روزهای گذشته برگزار شد تا مقدمه ای برای شروع امتحانات نهایی باشد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه سوالات امتحان نهایی سوالاتی مفهومی هستند و معیار اصلی امتحانات کتاب درسی خواهد بود، عنوان کرد:  نتایج امتحانات شبه نهایی را رصد و این نتایج را به دانش آموزان اعلام خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: جامعه مدیون معلم است و بدون شک، معلم جایگاهی مقدس است و در همین راستا برنامه های هفته معلم امسال به صورت ویژه و متفاوت خواهد شد.

حبیبی با بیان اینکه جشنی متفاوت از هر سال با کمک استانداری و دستگاه اجرایی در مرکز استان برگزار خواهد شد، افزود: بنا داریم این جشن بزرگ را روز 18 اردیبهشت در یک مرکز شهر اهواز ویژه فرهنگیان برگزار کنیم و یک شب متفاوت و به یادماندنی را برای همکاران و خانواده های آنها رقم بزنیم. 

وی با عنوان اینکه معلمان برگزیده و نمونه استان در 12 اردیبهشت به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام خواهند شد، افزود:  دیدار با علما و نماینده محترم رهبر انقلاب در خوزستان از دیگر برنامه های هفته معلم است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، با اشاره به نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس سراسر استان گفت: 14 معلم نمونه خوزستانی نیز در مراسمی استانی تقدیر خواهند شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه 103 هزار نو آموز در پایه اول ثبت‌نام خواهند کرد، افزود: 59 پایگاه سنجش سلامت نوآموزان در حال انجام فرآیند سنجش سلامت هستند.

وی با عنوان اینکه سنجش سلامت در 13 زمینه غربالگری انجام می گیرد افزود: شرط ورود به پایه اول و ثبت نام کتب درسی سنجش سلامت دانش آموزان است که باید هرچه سریعتر انجام شود. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز