Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از کیومرث هاشمی، حالا می توان عباس صوفی را نیز به عنوان دومین قربانی مناصب دولتی در انتخابات فدراسیون فوتبال معرفی کرد. البته صوفی برای حضور در هیات رئیسه اقدام به ثبت نام کرده بود

به گزارش طرفداری، در حالی که روز به روز به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال ایران نزدیک تر می شویم شاهد تغییراتی بر حسب قوانین وضع شده کشوری هستیم که باید انجام شود، تغییراتی مانند استعفا از پست دولتی برای ثبت کاندیداتوری در انتخابات فدراسیون فوتبال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئله ای که احتمالا بالاجبار باعث ترک یکی از دیگر نام های حاضر در انتخابات خواهد شد.

عباس صوفی پس از کیومرث هاشمی دومین حذف شده قطعی است چرا که او هنوز شهردار همدان است و این با اساسنامه منافات دارد. رئیس هیات فوتبال استان همدان که چندی پیش با حضور در دفتر فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از نامزدهای حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد، حالا با چالشی جدی روبروست، مسئله ای به نام استعفا!

مسئله استعفای نامزدهای حاضر در انتخابات، چالشی است که با توجه به قوانین وضع شده باید رعایت شود. پیش از این درباره کیومرث هاشمی عنوان شده بود که با توجه به حکم مشاور وزیر که به نام او خورده است و دولتی نیز محسوب می شود باید بر اساس آنچه در بند جیم اساسنامه فدراسیون فوتبال آمده است از پست خود استعفا کند. همین موضوع باعث شد تا شرایط حضور او در این انتخابات بسیار پیچیده شود. 

حالا این موضوع به صورت نعل به نعل هم برای عباس صوفی و هم نامزدهایی که درگیر دولتی بودن کار خود هستند اتفاق خواهد افتاد. صوفی که شهردار همدان است و به عنوان رئیس هیات فوتبال این استان نیز به فعالیت می پرداخت، روز ثبت نام باید از منصب خود استعفا می کرد. البته شهرداری جزو کارهای دولتی محسوب نمی شود، اینجا ضروری به نظر می رسد که در بند جیم اساسنامه فدراسیون فوتبال به صراحت در این باره آمده است : "هیچ یک از اشخاصی که در مناصب دولتی، حکومتی، لشگری در سطح مدیرکل و معادل یا بالاتر مسئولیت دارند، نمی توانند در انتخابات هیچ یک از ارکان فدراسیون شرکت کنند."

 موقعیت شغلی حضور در شهرداری هر چند که دولتی محسوب نمی شود اما در چهارچوب مناصب حکومتی قرار می گیرد و به این ترتیب او نیز باید به ارائه استعفای خود مبادرت می ورزید تا حضور در انتخابات برای او بلامانع باشد. در غیر اینصورت (البته اگر اتفاق عجیبی نیفتد) عباس صوفی نمی تواند برای رسیدن به صندلی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شانس خود را به رای بگذارد. صوفی باید طبق قانون موقع نام نویسی از شهرداری همدان استعفا می کرد.

شهردار پست دولتی ندارد اما حکم خود را از وزیر کشور دریافت می کند و به همین دلیل جزو مقامات محسوب می شود.

عباس صوفی نامزد انتخابات هیات رییسه فدراسیون در بخش نماینده هیات ها بود. به نظر می رسد کمیته بدوی تایید صلاحیت نامزدها باید او را هم مثل کیومرث هاشمی از انتخابات کنار بگذارد مگر این که مطابق دستور! تفسیر بند جیم اساسنامه متفاوت شود.

انتخابات فدراسیون فوتبال را در طرفداری دنبال کنید.

اخبار داغ 

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد؛ سهمیه مستقیم استقلال / اختصاصی طرفداری لیگ قهرمانان سید بندی شد؛ پرسپولیس با الدحیل، السد و الهلال همگروه نمی شود لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما خانم بازیگر ایرانی به سرطان مبتلا شد + عکس مانوئل نویر تنها یک گام تا شکستن رکورد اولیور کان فاصله دارد مارتین اودگارد در یک قدمی انتقال قرضی به آرسنال

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون فوتبال کیومرث هاشمی عباس صوفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان،احمد آریائی نژاد فرزند شمس اله با کد نامزدی ۱۱ و حسین احمدی فرزند احمد با کد نامزدی ۲۲ به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر راه یافته اند.

تبلیغات انتخاباتی از روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز اخذ رای ادامه خواهد داشت.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر روز جمعه ۲۱  اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

این انتخابات همچون دور نخست به شکل تمام الکترونیک برگزار می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی
  • انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد