Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتظارها به سر رسید و EA اسپورتس به صورت رسمی رویداد تیم سال را منتشر کرد.

تیم منتخب سال توسط EA اسپورتس منتشر شد و بهترین کارت های بازی در اختیار کاربران قرار گرفت.

به گزارش طرفداری، همانطور که پیش از این گفتیم و EA به صورت رسمی خبر داد، ساعت 21:30 امشب بزرگترین رویداد بازی فیفا 21 در بخش آلتیمیت آغاز شد و تیم منتخب سال رسما اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین نکته ای که در دیدن تیم سال مشاهده می شود، غیبت لیونل مسی، فوق ستاره دنیای فوتبال و باشگاه بارسلونا است. لیونل مسی که همواره پای ثابت تیم سال بوده در رای گیری انجام شده به نظر رای کافی را نیاورده، البته که این قضیه منطقی به نظر نمی رسد ولی در هرحال، لیونل مسی غایب بزرگ تیم منتخب سال است و فعلا کارت Toty از EA اسپورت دریافت نکرده است. احتمال دارد که در بخش یار دوازدهم، مسی کارت تیم آف د یر دریافت کند. اما به تیم سال بپردازیم.

لیونل مسی

در اولین نگاه، حضور سه مهاجم در خط پیکان تیم سال از همه بیشتر خود نمایی می کند. حضور کیلیان ام باپه، فوق ستاره پاری سن ژرمن در کنار روبرت لواندوفسکی که سال گذشته به همراه تیم هایشان در فینال لیگ قهرمانان اروپا بودند، خودنمایی می کند. در کنار این دو بازیکن، شاید بهترین بازیکن بازی فیفا 21 را می بینیم. کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی تیم یوونتوس کارت تیم منتخب سال گرفته و انتظار می رود این کارت، گران قیمت ترین کارت فعلی بازی لقب بگیرد. ریتینگ کارت کریستیانو رونالدو و لواندوفسکی 98 است و کیلیان ام باپه 97. طبق اعلام EA، این 3 کارت به مدت 2 روز در پک ها قرار می گیرند.

در زیر به بررسی کارت ها پرداخته ایم:

کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو

 کارت کریستیانو رونالدو با ریتینگ 98 بدون شک بهترین مهاجم بازی فیفا 21 است. اسکیل 5 در کنار ویک فوت 4، پِیس 96 در کنار قدرت فینیشینگ 99، و سایر بخش ها، جای هیچ حرفی را باقی نمی گذارد. قیمت این کارت در حال حاضر و در زمان نشر این مطلب، 9 میلیون کوین در پلتفرم پلی استیشن، 8 میلیون و 700 هزار کوین در ایکس باکس و در پی سی 12 میلیون کوین است.

روبرت لواندوفسکی روبرت لواندوفسکی

کارت های روبرت لواندوفسکی در فیفا، کلا کارت هایی پر هواداری نیستند و به اصطلاح می توان گفت کارت هایی متا نیستند. اما این کارت تیم سال روبرت لواندوفسکی غیرقابل قیاس با دیگر کارتهای منتشر شده از این بازیکن است. مثل همیشه تمام کنندگی 99 در کنار سرعت مناسب و دریبلینگ بی نظیر، این کارت را به یکی از بهترین های بازی تبدیل کرده است. قیمت این کارت از دید فابین در پلتفرم پلی استیشن اکنون 3 میلیون و 400 کوین، در ایکس باکس 2 میلیون و 960 هزار کوین و در پی سی 4 میلیون کوین است.

کیلیان ام باپه کیلیان ام باپه

کیلیان ام باپه هم مثل کریستیانو رونالدو، یکی از بهترین مهاجمان بازی است. انتخاب بین کریستیانو رونالدو در پست مهاجم در بازی فیفا آلتیمیت همواره مشکل بوده و در بین این دو کارت نیز رقابت خاصی وجود دارد. البته که با استفاده از آیکان ها و لینک دهی های مناسب، می توان از این دو کارت به صورت همزمان استفاده کرد. بدون شک این کارت ام باپه تا پایان بازی یکی از بهترین کارت ها خواهد بود. ویک فوت 4 در کنار اسکیل 5، سرعت 99 در کنار قدرت شوتزنی 96 و استامینای 98، این کارت را به یک بازیکن غیرقابل توقف تبدیل می کند. قیمت این کارت از دید فاتبین در پلتفرم پلی استیشن، 7 میلیون و 395 هزار کوین، در ایکس باکس 6 میلیون و 600 هزار کوین و در پی سی 9 میلیون کوین ارزیابی شده است. 

8 بازیکن دیگری که کارت تیم سال دریافت کردند به شرح زیر هستند:

خط هافبک

یاشوا کیمیش: بایرن مونیخ (ریتینگ نامشخص)

کوین دی بروین: منچسترسیتی (ریتینگ نامشخص)

برونو فرناندز: منچستریونایتد (ریتینگ نامشخص)

خط دفاع و دروازه بان

ترنت الکساندر آرنولد: لیورپول (ریتینگ نامشخص)

سرخیو راموس:  رئال مادرید (ریتینگ نامشخص)

ویرجیل فن دایک: لیورپول (ریتینگ نامشخص)

آلفونسو دیویس: بایرن مونیخ (ریتینگ نامشخص)

مانوئل نویر: بایرن مونیخ (ریتینگ نامشخص)

به نظر می رسد با گذشت 2 روز زمان قرارگیری سه بازیکن تهاجمی در پک ها، شاهد آن باشیم تا از ریتینگ کارت های خط هافبک رونمایی شود و سپس این کارت ها نیز 2 روز در پک قرار بگیرند. بعد از این نیز، دروازه بان و مدافعان چنین وضعیتی خواهند داشت و پس از گذشت 6 روز، شاهد حضور تمامی بازیکنان در پک ها باشیم.

گفتنی است، اخبار تکمیلی در خصوص رویداد بزرگ تیم منتخب سال در بازی فیفا 21 در سریع ترین زمان از رسانه طرفداری منتشر خواهد شد. همچنین در نظر داشته باشید قیمت های ذکر شده در بالا برای کارت های مورد نظر، در زمان نشر این مطلب ارزیابی شده اند.

اخبار داغ 

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد؛ سهمیه مستقیم استقلال / اختصاصی طرفداری لیگ قهرمانان سید بندی شد؛ پرسپولیس با الدحیل، السد و الهلال همگروه نمی شود لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما خانم بازیگر ایرانی به سرطان مبتلا شد + عکس مانوئل نویر تنها یک گام تا شکستن رکورد اولیور کان فاصله دارد مارتین اودگارد در یک قدمی انتقال قرضی به آرسنال

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو روبرت لواندوفسکی کیلیان ام باپه تیم منتخب سال میلیون کوین بازی فیفا 21 هزار کوین لیونل مسی کارت تیم تیم سال کارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟

به گزارش قدس آنلاین ، رم تمریناتش  را برای بازی یکشنبه با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم آغاز کرد. 

جالوروسی‌ها پس از شکست اخیرشان مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری آ و کسب پیروزی برابر یوونتوس خواهند بود.  در دیدار با لورکوزن، سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارند و به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • جان سینا به همراه WWE عازم فرانسه شد