Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با تلاش راهداران این استان ۱۸۶ راه روستایی که به‌دلیل بارش برف سنگین بسته شده بود بازگشایی و تردد در آن برقرار شد.

جواد حق‌لطفی اظهار کرد: از اواخر روز چهارشنبه تا پنجشنبه اول بهمن بارش برف و وقوع کولاک ۱۹۲ راه روستایی را بسته بود که بلافاصله پس از پایان بارش برف و فرونشست کولاک، راهداران انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی را در این راه‌ها آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، وی با بیان اینکه بازگشایی ۶ راه روستایی باقی‌مانده نیز فردا شنبه ۴ بهمن انجام خواهد شد اضافه کرد: در حال حاضر تردد در تمام محورهای ارتباطی اصلی در استان جریان دارد اما در گردنه‌ها و ارتفاعات و مسیرهای روستایی با توجه به کاهش شدید دما و یخبندان عبور و مرور خودروها تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

حق‌لطفی ادامه داد: در هنگام بارش برف و کولاک اولویت برف‌روبی به ترتیب با راه‌های شریانی و اصلی و سپس فرعی بوده و بازگشایی راه‌های روستایی تنها پس از فرونشستن کولاک قابل انجام است از این رو از هموطنان گرامی درخواست می‌شود با توجه به هشدارهای هواشناسی در زمان بارش برف به طور جدی از سفر به این‌گونه مناطق خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: ۳۵۰ راهدار  با ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات در ۲۶ راهدارخانه این استان مستقر هستند که در صورت بارش برف نسبت به انجام عملیات تیغ‌زنی، برف‌روبی و نمک‌پاشی اقدام می‌کنند.

به گزارش ایسنا، قزوین پنجمین استان کشور از نظر تعداد گردنه‌های برف گیر است و هفت درصد عملیات برفروبی راه‌های کشور به این استان اختصاص دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بازگشایی راه روستایی برف و کولاک راه روستایی استان قزوین بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری

 

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان شدت بارشها علاوه بر سیراب کردن زمینهای کشاورزی ،در برخی از مناطق  باعث پرآب شدن رودخانه های فصلی،آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب شد.

در بم ، بارش باران دیشب راه ۱۵ روستا را مسدود کرد که با کمک دستگا ه های  امداد رسان و راهداری بازگشایی شده است.

در پی بارش‌ها سیل آسای دوروز  اخیر، مسیر طغرالجرد زرند از صبح امروز به علت ریزش کوه و سنگ  وگل ولای در چهار نقطه  مسدود شد وعوامل راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.

فرماندار کوهبنان از مردم خواست سفرهای خود را به تعویق بندازند سیلاب، راه ۱۰ روستای بم را مسدود کرد

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی (فیلم)
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • راه ۱۵ روستا در بم بازگشایی شد
  • تلاش راهداران برای بازگشایی راه روستایی جهربه پشوئیه شهداد
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم