Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدرضا بسیج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد تحریم اخیر وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه چند نهادهای دیگر ایرانی از جمله آستان قدس و برخی از شرکت‌های تابع ستاد اجرایی فرمان امام(ره) را محکوم کرد و گفت: یکی از نعمت‌هایی که سبب شد بعد از انقلاب اسلامی پرتوان پیش برویم و با استقلال روی پای خود بایستیم، به توان داخلی تکیه کنیم و به منابع زیرزمینی که از نعمت الهی هست برسیم تحریم‌هایی است که کشورهای غاصب از جمله آمریکا علیه ما دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا دشمن در خصوص لوازم آرایشی و فضای مجازی ما را تحریم نمی‌کند؟

رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری افزود: البته افرادی که از اهل دقت هستند متوجه می‌شوند که معمولاً دشمن در مواردی که نقطه قوتی برای ما می‌بینند تحریم را ایجاد می‌کند همانگونه که تابه‌حال نشنیدیم دشمن ما را در خصوص لوازم آرایش، ماهواره و یا فضای مجازی تحریم کند و علت آن این است که این موارد از جمله راه‌های سلطه آنان بر کشورهای دیگر هستند اما در مواردی که سبب قدرت، موفقیت و استقلال ما می‌شود تحریم‌ها شدت پیدا می‌کند.

 وی تصریح کرد: تحریم‌های اخیر از جمله مواردی هستند که بر نقاط قوی ما وارد شد زیرا زمانی که جوانان افتخار‌آمیز در بنباد برکت توانستند واکسن تولید کنند و یا در آستان قدس رضوی که در شرایط سخت مخصوصٱ دوران کرونا به افراد آسیب دیده و محروم کمک می‌کنند سبب موفقیت و استقلال ایران می‌شوند.

بسیج با اشاره به اینکه حتی گاهی اوقات افراد نظامی ما و نه اشخاص غرب‌گرا و چیزهای وارداتی که منافاتی با استقلال کشور دارد را نیز تحریم می‌کنند، بیان کرد: لذا ضمن اینکه این تحریم‌ها را محکوم می‌کنیم حکمی نیز برای آن صادر می‌کنیم و تاکید می‌کنیم که این نوع اعمال عملی غیرانسانی است زیرا که به افراد جامعه ضربه می‌زنند.

تحریم دارو، مصداق تحریم ضدبشری است

وی در پایان گفت: در واقع تحریم زمانی بشری و واقعی است که یک فرد ظالم و زورگو مانند هیتلر یا صدام تحریم شود و سلاحی در اختیارشان قرار نگیرد تا به کسی ظلم نکنند اما وقتی دارو و یا نیازهای اولیه کشور یا افراد محروم را تحریم می‌کنیم، یک تحریم ضد بشری صورت گرفته است و باید حکمی علیه آن صادر کنیم و این تحریم‌ را تحریم ضد انسانی تلقی کنیم.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: احمدرضا بسیج تحریم آمریکا بنیاد برکت آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری

به تازگی شیوه عجیب و غریب اعتراض کارگران چینی به دستمزدهایشان در فضای مجازی پربازدید شد. در ویدیوها و تصاویر منتشرشده در فضای مجازی، جوانان چینی بدترین لباس‌های خواب و دمپایی‌های خود را می‌پوشند تا در اعتراض به همه چیز، از مدیران غیرحرفه‌ای و شرایط کاری بد گرفته تا دستمزد کم و ساعت‌های کار طولانی، به سمت محل کار خود حرکت کنند.

دیگر خبرها

  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی