Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:41:47 GMT

لیگ تندرستی در آذربایجان‌غربی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۷۱۷۷

لیگ تندرستی در آذربایجان‌غربی آغاز شد

محمود اشتری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این لیگ با هدف توسعه ورزش همگانی در سطح کشور و بالا بردن سطح عمومی آمادگی جسمانی بین عموم مردم با مشارکت حداکثری شهروندان به همراه ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه و مقابله با کم‌تحرکی تا ۲۹ اسفند امسال ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: مرحله نخست این لیگ در یک طرح رقابت محور بین استان‌هاست و بعد از پایان، جایگاه استان‌های مختلف بر اساس جمعیت استان و افراد مشارکت کننده مشخص شده و استان ها به صورت ۱۶ تیم برتر در سال آینده در لیگ برتر و ۱۶ تیم دوم در لیگ دسته اول قرار خواهندگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات ورزش های همگانی آذربایجان غربی ادامه داد: سایت طراحی شده برای این طرح به نشانی irantandorosti.ir طراحی شده و همه شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت برگزاری، براساس برنامه تمرینی، ویدئویی ۳۰ تا ۴۰ ثانیه‌ای از تمرینات خود ارسال کنند.

اشتری اضافه کرد: در پایان این طرح به هیات‌ها و نفرات برتر نیز جوایز نفیسی اهدا خواهدشد.

به گزارش ایرنا طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی و مطالعات انجام شده، حداقل زمانی که باید یک سری فعالیت‌ها انجام تا منجر به تغییر رفتار پایدار شود حدود ۶۴ روز بوده بر همین اساس نخستین دوره لیگ تندرستی ایران در هشت هفته برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها ورزش همگانی آذربایجان غربی فدراسیون ورزش های همگانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی آذربایجان غربی فدراسیون ورزش های همگانی ورزش همگانی آذربایجان غربی فدراسیون ورزش های همگانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باکو ادعای فرانسه درباره حمایت از تجزیه طلبان را رد کرد

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان ضمن رد ادعای فرانسه درباره حمایت باکو از جدایی طلبان"کالدونیای جدید" گفت: از فرانسه می خواهیم که دیگر در امور داخلی آذربایجان دخالت نکند و از ادعاهای بی اساس علیه کشورمان دست بردارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، آیخان حاجی زاده، دبیر مطبوعاتی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان در پاسخ به اتهامات مطرح شده از سوی" ژرار درمنی" وزیر کشور فرانسه در کمیته حقوقی پارلمان فرانسه علیه آذربایجان، گفت: اتهامات بی‌اساس و اتهام‌آمیز وزیر کشور فرانسه، درباره روابط آذربایجان و بخش جدایی طلب "کالدونیای جدید" فرانسه را قاطعانه رد می‌کنیم.

وی افزود: وزیر کشور فرانسه با متهم کردن آذربایجان به ادعای حمایت از جدایی طلبی در کالدونیای جدید، فراموش می کند که این طرف فرانسوی بود که برای مدت طولانی در حمایت از جدایی طلبی در آذربایجان گام برداشت و مرتباً نمایندگان رژیم به اصطلاح جدایی طلب(قره باغ) در آذربایجان را پذیرفت.

این مقام وزارت خارجه آذربایجان ادامه داد: مشخص است که پارلمان فرانسه به ابتکار حزب حاکم فرانسه تصمیماتی گرفت و قطعنامه هایی صادر کرد که تمامیت ارضی و حاکمیت آذربایجان را زیر سوال برد و به آن آسیب وارد کرد و رژیم جدایی طلب را به رسمیت شناخت. وزیر کشور فرانسه به‌ عنوان بخشی از سیاست استعماری که کشورش سال‌ها دنبال کرده و همچنان ادامه دارد، به‌جای اینکه آذربایجان را به اتهامات مضحک و سخیفی مانند کشتار ارامنه متهم کند، یادش باشد که مرتکب جنایات علیه بشریت علیه مردم محلی شد و میلیون ها انسان بی گناه را به طرز وحشیانه ای به قتل رساند.

حاجی زاده گفت: از فرانسه می خواهیم که دیگر در امور داخلی آذربایجان دخالت نکند و از ادعاهای بی اساس علیه کشورمان دست بردارد. ما بار دیگر اعلام می‌کنیم که کشورمان به تمام اقدامات لازم برای حفظ منافع ملی خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • باکو ادعای فرانسه درباره حمایت از تجزیه طلبان را رد کرد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است