Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید محسن کاکاوند:

بسم الله الرحمن الرحیم 

اى امت حزب الله نکند که روزى بیاید که در رختخواب ذلت بمیرید و همانند سیدالشهدا در نبرد حق شهید نشوید. اى جوانان مبادا که بى تفاوت بمیرید که على‌اکبر حسین(ع) در راه حسین با هدف شهید شد.

اى مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه‌ها جلوگیرى کنید که فردا مى‌خواهید جواب زینب را که تحمل شهادت ۷۲ تن شهید را داشت بدهید همه باید مثل خاندان وهب جوانتان را به جبهه‌هاى نبرد بفرستید و حتى جسد او را هم تحویل نگیرید زیرا مادر وهب فرمود سرى را که در راه خدا داده‌ام پس نمى‌گیرم.

برادران و عزیزان و امت خمینى دعاها را فراموش  نکنید که بهترین درمان براى دردها و دردمندان دعا است. همیشه به یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید و هرگز دشمنان بین شما امت حزب الله تفرقه نیندازند و شما را از روحانیت مبارز و متعهد جدا نکنند که اگر چنین روزى فرا برسد آن روز روز بدبختى ملت ما است و آن روز روز جشن ابرقدرت‌هاست.

برادران حضورتان را در جبهه‌ها ثابت نگه دارید و در رفتار و گفتار امام امت بیشتر بنگرید و در او دقیق شوید و خود را تسلیم او سازید.

اگر به فیض شهادت نائل آمدم کسانی که پیرو ولایت فقیه نیستند و پیرو رهبر نیستند بر قبر من گریه نکنند و بر جنازه من حاضر نشوند و سلام مرا به رهبر عزیزم برسانید و بگوئید تا آخرین قطره خون خود سنگر اسلام را ترک نخواهم کرد تا تمام احکام اسلام در زیر پرچم امام زمان(عج) به اجرا درآید.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: حزب الله همدان امام حسین ولایت فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد

به گزارش خبرنگارمهر، پیش از ظهر شنبه مراسم تشییع خانم معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله «سیدمصطفی خمینی» از مسجد نو واقع در میدان آستانه قم به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید بر پیکر مرحومه خانم حائری اقامه نماز کرد و پس از طواف گرد مضجع مطهر بانوی کرامت، آن مرحومهدر مقبره شیخ فضل‌الله نوری صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر به خاک سپرده شد.

حجت ااسلام سید یاسر و سید حسن خمینی و تعدادی از اعضای بیت امام راحل، سید محمدآقامیری استاندار قم، برخی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، برخی چهره های سیاسی و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است مراسم بزرگداشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی بعد از نماز مغرب و عشا امشب در حسینیه شهدا برگزار می شود.

معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح ششم اردیبهشت ماه پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود که در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان ۴ فرزند است.

این بانو در دوران تبعید حضرت امام (ره) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشت و همسر گرامیشان را همراهی می‌کرد.

کد خبر 6089930

دیگر خبرها

  • مطهری امام
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • الساندرو دل پیرو و انجام چالش انتخاب های دوگزینه ای فوتبالی / فیلم
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه