Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:39:45 GMT

۴ شکارچی متخلف در مناطق مرزی گلستان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۷۲۹۴

۴ شکارچی متخلف در مناطق مرزی گلستان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد باقر نجفی نژاد اظهارکرد: درراستای برقراری امنیت پایدار و برابر اعلام منابع و مخبرین مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز در سطح نوار مرز، اکیپی از ماموران پاسگاه با هدایت عوامل دسته رزم اطلاعات گروهان مراوه تپه ضمن هماهنگی و اخذ مجوز قضایی و انجام اقدامات اطلاعاتی و تحلیل هدایت عملیات توسط فرمانده گروهان در مکان مناسب اقدام به کمین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشاهدات نشان داد که سه شکارچی در محدوده میله های مرزی در حال شکار بوده که سریعاً با عملیات غافل گیرانه و ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده هنگ مرزی اترک بیان کرد: از این افراد دو عدد چراغ دستی، سه عدد تله شکار و یک عدد سلاح سرد چاقوی کمری کشف و جهت سیر مراحل قانونی به پاسگاه مرزی آق تقه دلالت داده شدند.

نجفی ادامه داد: ماموران پس از تشکیل پرونده قضایی، متهمان را به همراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی به جرائم وی به مراجع ذیصلاح معرفی کردند.

وی همچنین از کشف یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و دستگیری یک نفر شکارچی درحوزه استحفاظی گروهان اینچه برون، خبر داد.

فرمانده هنگ مرزی اترک توضیح داد: برابر گزارشات واصله مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز در سطح تالاب های حوزه استحفاظی گروهان مرزی اینچه برون، موضوع در دستور کار مرزبانان قرار گرفت و ضمن هماهنگی و اخذ مجوز قضایی و انجام اقدامات عملیاتی به محل مورد نظر اعزام و با رعایت همه موازین شرعی و قانونی متهم را که در همان حوالی در حال شکار بود متوقف و تعداد یک قبضه سلاح شکاری از نامبرده توقیف و متهم هم توسط مامورین دستگیر شد.

وی افزود: ماموران پس از تشکیل پرونده قضایی، متهم را به همراه اقلام مکشوفه به محاکم قضایی دلالت دادند.

کد خبر 5126349

منبع: مهر

کلیدواژه: گنبدکاووس شکارچی دستگیری نیروی انتظامی گلستان ویروس کرونا بارش برف شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد شیوع کرونا شهرستان کرج قوه قضاییه مشهد سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان

سرهنگ علی تجری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت توسط یکی از اراذل و اوباش معروف با سلاح سرد در یکی از محله‌های شهرستان گرگان، بلافاصله ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یکی از اراذل و اوباش سابقه دار با سلاح سرد اقدام به درگیری و مزاحمت کرده و موجب اخلال در نظم عمومی شده است که متهم با مشاهده ماموران انتظامی به سمت آنها حمله ور شد.

سرهنگ تجری با اشاره به اینکه علی رغم تذکر و هشدار پلیس این فرد شرور به اعمال مجرمانه خود ادامه داد، گفت: ماموران کلانتری به سرعت وارد عمل شده و ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح، متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گرگان با بیان اینکه متهم پس از انتقال به مراکز درمانی و مداوای اولیه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستگیری متخلف شکار و صید در بندرلنگه
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • ثبت تصاویری خاص از شکار و شکارچی!
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند