Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@13:10:14 GMT

ترفند مجید جلالی؛ اضافه کردن چند بازیکن امید

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۷۳۱۴

ترفند مجید جلالی؛ اضافه کردن چند بازیکن امید

در تمرین ریکاوری تیم نساجی بعد از بازی با شهر خودرو شاهد حضور چند بازیکن تیم امید در تمرین نساجی بودیم. این بازیکنان روز بعد از بازی با شهر خودرو در ترکیب نساجی در برابر نفت مسجد سیلمان بازی کردند. 

به گزارش "ورزش سه"، این بازی دوستانه با نتیجه دو بر صفر به سود نفت مسجد سلیمان خاتمه یافت اما مجید جلالی بهترین های امید باشگاه را آزمایش کرد تا در مورد استفاده از آنها در سه هفته باقی مانده لیگ برتر تا پایان دور رفت تصمیم گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حضور بدون شک می تواند حضور باتجربه ها را در ترکیب تیم به چالش بکشد و موجب تلاش بیشتر آنها در هفته های پایانی لیگ برتر شود؛ به این خاطر که برای مجید جلالی تفاوتی ندارد بازیکن باتجربه در ترکیب تیم بازی کند یا بازیکن امید. هدف تیجه گیری نساجی در هفته های پایانی و جدایی از نیمه پایین جدول است. 

 

 

نساجی در اولین بازی با هدایت نساجی با یک گل در برابر شهر خودرو شکست خورد اما مجید جلالی از نمایش تیمش در این بازی به خصوص در نیمه دوم راضی بود و تاکید کرد اگر این نمایش در بازی های آتی تکرار شود به طور حتم  تیم شرایط خوبی را در هفته های آتی تجربه خواهد کرد. او در بازی دوستانه در با نفت مسجد سلیمان هم روحیه خوبی داشت و به نظر می رسد به تغییر نساجی امیدوار است و به همین خاطر از تماشاگران نساجی خواسته است کمی صبر داشته باشند. ضمن اینکه در تعطیلات زمستانی این فرصت خوب برای نساجی مهیا می شود که 6 بازیکن جدید بخدمت بگیرد.

نساجی مازندران مجید جلالی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران مجید جلالی سرمربی مجید جلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد

هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید. در حساس‌ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود. این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید. السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود. حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم